Облік та аналіз інформаційного наповнення онлайн-спільнот

Автор(и)

  • Оксана Петрівна Пелещишин Львівський національний університет імені Івана Франка вул. Університетська, 1, м. Львів, Україна, 79000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.8933

Ключові слова:

онлайн-спільнота, маркетингові комунікації.

Анотація

Запропоновано методику визначення важливості та релевантності дискусій в онлайн-спільнотах для маркетингової діяльності підприємства. Розроблено модель бази даних для обліку інформаційного наповнення онлайн-спільнот та підтримки маркетингових комунікацій.

Біографія автора

Оксана Петрівна Пелещишин, Львівський національний університет імені Івана Франка вул. Університетська, 1, м. Львів, Україна, 79000

Аспірант

Кафедра математичного моделювання соціально-економічних процесів

Посилання

  1. Гринберг, П. CRM со скоростью света. Привлечение и удержание клиентов в реальном времени через Интернет [Текст] / П. Гринберг – Санкт-Петербург: Символ-Плюс, 2006. – 530с.
  2. Пейн, Э. Руководство по CRM. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов [Текст] / Э. Пейн – Минск: Гревцов Паблишер, 2007. – 384с.
  3. Ших, К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 304с.
  4. Metz, A. The Social Customer: How Brands Can Use Social CRM to Acquire, Monetize, and Retain Fans, Friends, and Followers [Текст] / A. Metz – McGraw-Hill, 2011. – 304с.
  5. Columbus L. Gartner's Magic Quadrant for Social CRM and the Social Enterprise. [Електронний ресурс] [Текст] / L. Columbus – Режим доступу: http://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2012/10/02/gartners-magic-quadrant-for-social-crm-and-the-social-enterprise/ – 12.01.2013 р. – Заголовок з екрану.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-05

Як цитувати

Пелещишин, О. П. (2013). Облік та аналіз інформаційного наповнення онлайн-спільнот. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(2(61), 32–35. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.8933

Номер

Розділ

Інформаційні технології