Розгляд скарг

Скарги щодо опублікованих статей надсилаються електронною поштою:
publication.ethics@entc.com.ua
Ніколаєв Денис Анатолійович

Редакція приймає скарги від наукових установ, читачів, редакторів інших журналів тощо.

У разі надходження скарги редакція підтверджує її отримання протягом 3 робочих днів та перевіряє обґрунтованість отриманої скарги. Якщо скаргу аргументовано, вона розглядається редакцією відповідно до рекомендацій COPE.

Термін розгляду скарг триває від 2 тижнів до 3 місяців та залежить від оперативності отримання відповідей від усіх сторін причетних до розгляду (автори, установи тощо).

Редакція журналу реалізує всі процедури, що мають на меті забезпечення, гарантування та дотримання всіх етичних норм та принципів академічної доброчесності.

На етапі перегляду скарги редакція може зв'язатись з установою (ами) авторів з метою інформування, якщо є підозри в неправомірній поведінці їхніх дослідників, з наданням фактів, що можуть свідчити про можливу неправомірну поведінку, яка породжує ці занепокоєння.

У випадку, якщо скарга стосується вже опублікованої статті та її обґрунтованість буде доведена, застосовується політика відкликання та виправлення опублікованих статей.

Редакція забезпечує конфіденційність інформації про поточні розслідування неправомірних дій (висловлення занепокоєння може бути доречним для інформування читачів стосовно серйозних звинувачень).

Скарга приймається до розгляду редакцією, якщо вона подана офіційно та не має наклепницького характеру. 

Якщо скарга має риси наклепницького характеру або не обґрунтована належним чином, редакція подає запит на надання фактів та аргументів для підтвердження обґрунтованості скарги. У випадку, якщо такі факти та аргументи не надаються, або вони не містять підтверджень, достатніх для визнання скарги обґрунтованою, скарга не розглядається.