Flexibility development among 5–6th grade schoolchildren under the influence of cheerleading activity
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2017-5.002Keywords:
flexibility, cheerleading, middle school studentsAbstract
Oleksandr Aghyppo & Tetiana Bala
Purpose: to determine the degree of change in the level of development of the flexibility of 5–6th grade schoolchildren under the influence of cheerleading activity.
Material & Methods: 103 schoolchildren of 10–11 years took part in the research. Methods: theoretical analysis and generalization of scientific and methodological literature, pedagogical testing, pedagogical experiment and methods of mathematical statistics.
Results: the indicators of the level of development of flexibility are presented, as well as the degree of their change under the influence of cheerleading activities among schoolchildren of the 5th and 6th grades of the general education school.
Conclusion: the use of cheerleading activity positively influenced the degree of manifestation of the flexibility of schoolchildren of middle classes in all the parameters studied.
References
Ажиппо, О.Ю. (2015), "Роль і місце фізичного виховання школярів у формуванні навичок здорового способу життя", Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія», Вип. 47, С. 290-300.
Ажиппо, О.Ю., Криворучко, Н.В. (2016), "До питання підвищення інтересу студентів до занять фізичного виховання", ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення», С. 6-11.
Ажиппо, О., Кузьменко, І. (2015), "Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів", Спортивна наука України, № 1 (65), С. 7-11.
Бала, Т.М. (2011), "Влияние упражнений чирлидинга на уровень развития координационных способностей школьников 5–6-х классов", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 4, С. 14-19.
Бала, Т.М. (2011), "Динаміка рівня розвитку гнучкості школярів 7–9-х класів під впливом вправ чирлідингу", Фізична культура, спорт та здоров’я нації, Вип. 12, Т. 1, С. 91-96.
Бала, Т.М. (2014), "Изменение уровня развития гибкости школьниц 5–9-х классов под влиянием упражнений чирлидинга", ХІV Міжнародна науково-практична конференція "Фізична культура, спорт та здоров’я", ХДАФК, Харків, С. 12-15.
Бала, Т.М. (2015), "Изменение уровня развития силы и выносливости школьников 5–6-х классов под влиянием занятий чирлидингом", Слобожанський науково-спортивний вiсник, № 3(47), С. 18-23, doi: 10.15391/snsv.2015-3.003.
Бала, Т.М. (2015), "Влияние упражнений чирлидинга на координационные способности школьников 5–9-х классов", Слобожанський науково-спортивний вiсник, № 5(49), С. 24-28, doi: 10.15391/snsv.2015-5.003.
Бала, Т.М., Масляк, І.П. (2009), "Изменение уровня развития силовых способностей школьниц средних классов под влиянием упражнений черлидинга", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 3, С. 20-23.
Бала, Т.М., Масляк, І.П. (2011), "Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 5–6 класів під впливом вправ чирлідингу", Молода спортивна наука України, Т. 2, С. 10-15.
Бала, Т.М., Масляк, І.П. (2014), Чирлідинг у фізичному вихованні школярів, ХДАФК, Харків.
Бала, Т.М., Масляк, І.П. (2014), "Динаміка показників рівня розвитку бистроти під впливом вправ чирлідингу", Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка, Вип. 118, Т. III, С. 12-18.
Зинченко, И.А., Луценко, Л.С., Боляк А.А. (2010), "Управление тренировочным процессом на основе моделирования показателей физической подготовленности спортсменов-черлидеров специализированного этапа подготовки", Слобожанський науково-спортивний вiсник, № 2, С. 52-55.
Іващенко, О.В., Пелепенко, О.В. (2011), "Особливості розвитку рухових здібностей у дівчат середніх класів", Теорія та методика фізичного виховання, № 10, С. 3-9. doi: 10.17309/tmfv.2011.10.743.
Козіна, Ж.Л. (2007), "Теоретичні основи і результати практичного застосування системного аналізу в наукових дослідженнях в області спортивних ігор", Теорія та методика фізичного виховання, № 6, С. 15-18, режим доступу: http://tmfv.com.ua/journal/article/view/318.
Криворучко, Н. (2015), "Динамика показателей уровня развития гибкости под влиянием упражнений чирлидинга", Descrierea CIP a Camerei Naţionale a Cărţii Cultura fizică şi sportul într-o societate bazată pe cunoaştere (6–7 noiemb. 2015), С. 145-147.
Криворучко, Н. (2015), "Вплив вправ чирлідингу на показники фізичного розвитку студенток ВНЗ І–ІІ рівня акредитації", Молода спортивна наука України, Вип. 19, Т. 2, С. 119-124.
Криворучко, Н. (2017), Вплив вправ чирлідингу на фізичний стан студентів вищих навчальних закладів I–II рівня акредитації: автореф. дис. канд. наук з фіз. виховання та спорту, Львів, 17 с.
Круцевич, Т.Ю. (2003), Теория и методика физического воспитания, Т. 1, Олимпийская литература, Киев.
Круцевич Т.Ю. (2003), Теория и методика физического воспитания, Т. 2, Олимпийская литература, Киев.
Круцевич, Т.Ю. (2012), "Концепція удосконалення програм з фізичної культури в загальноосвітній школі", Фізичне виховання в школі, № 2, С. 9-11.
Круцевич, Т., Іщенко, О., Імас, Т. (2014), "Мотивація учнів 6–9 класів до уроків фізичної культури", Спортивний вісник Придніпров’я, № 2, С. 68-72.
Луценко, Л.С., Зинченко, И.А. (2009), "Тестовые задания по специально-двигательной и физической подготовленности спортсменов в черлидинге на этапе специализированной базовой подготовки", Физическое воспитание студентов творческих специальностей, № 4, С. 45-50.
Мамешина, М.А., Масляк, І.П., Жук, В.О. (2015), "Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 3(47), С. 52-57, doi: 10.15391/snsv.2015-3.009.
Масляк, І.П., Мамешина, М.А., Жук, В.О. (2014), "Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітні навчальних закладів", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 6(44), С. 69-72, doi: 10.15391/snsv.2014-6.013.
Матвеев, Л.П. (1991), Теория и методика физической культуры, ФиС, Москва.
Романенко, В.А. (2005), Диагностика двигательных способностей, Дон НУ, Донецк.
Сергиенко, Л.П. (2004), Основы спортивной генетики, Вищашк, Киев.
Смоляр, О. (2011), "Розвиток фізичних якостей у молоді в процесі занять сучасними танцями", Спортивний вісник Придніпров’я, № 2, С. 8-11.
Толчєва, Г.В. (2015), "Поліпшення характеристик гнучкості та координаційних здібностей студенток університетів у процесі занять хатха-йогою протягом навчального року", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 1, С. 129-133, doi: 10.15391/snsv.2015-1.023.
Фаворитов, В.М., Сілявіна, К.А. (2014), "Особливості та ефективність методики направленого розвитку гнучкості юних гімнасток 6–7 років", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 2(40), С. 121-124, doi.org/10.15391/snsv.2014-2.024.
Федоряка, А.В., Бачинська, Н.В. (2016), "Вплив занять спортивними танцями оздоровчої спрямованості на розвиток гнучкості у дівчат 14–15 років", IІІ Міжнародна науково-методична конференція, С. 280-284.
Шестерова, Л.Є. (2003), "Шляхи вдосконалення змісту уроків фізичної культури в загальноосвітній школі", Теорія та методика фізичного виховання, № 2, С. 18-20.
Шестерова, Л.Є., Кузьменко, І.О., Медведєва, А.Л. (2016), "Рівень рухової підготовленості школярів 7–8-х класів", Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 травня 2016 р., ХДАФК, Харків, С. 221-228.
Bala, T.M. (2015), "Change in the level of strength and endurance development of5-6 grades pupils under cheerleading exercises influence", Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, No. 3(47), рр. 14-18.
Martyrosyan, A., Pasko, V., Rovnyi, A., Ashanin, V. & Mukha, V. (2017), "An experimental program for physical education of rugby players at the stage of specialized basic training", Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, No. 3(59), рр. 84-91.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 Александр Ажиппо, Татьяна Бала
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Our publications make use of copyright CREATIVE COMMONS open access journals.
Authors published in this journal agree to the following terms:
1 The authors reserve the right of authorship of the work and pass the journal right of first publication of this work are licensed under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with reference to the authors of the original work and the first publication of this magazine.
2 The authors have the right to enter into separate agreements for additional non-exclusive distribution of work in the form in which it was published the magazine (such as work place electronic repository institution or publish as part of the monograph), provided that the reference to the first publication of this magazine.