Фізична підготовка молодших школярів півдня Лівану з урахуванням особливостей тілобудови
Ключові слова:
фізична підготовка, тип статури, рухові якості, фізична підготовленістьАнотація
Вивчено проблему індивідуалізації фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Розроблено і апробовано методику диференційованої фізичної підготовки, заснованої на врахуванні особливостей статури і розвитку рухових якостей дітей молодшого шкільного віку, в процесі фізичного виховання в загальноосвітніх школах. У дослідженні брали участь школярі 7 років загальноосвітніх шкіл півдня Лівану (58 хлопчиків і 60 дівчаток). Експериментальна група займалася фізичним вихованням по диференційованій методиці, контрольна – за загальноприйнятою програмою з фізичного виховання. Доведено, що застосування диференційованого підходу у фізичному вихованні дітей початкових класів, заснованого на конституціональній ідентифікації, на уроках фізичної культури дозволяє підвищити функціональні можливості і рівень фізичної підготовленості ліванських школярів.Посилання
Методика оценки физической подготовленности и морфофункционального состояния учащихся начальных классов 6–9-летнего возраста юга Ливана, разных конституциональных типов / В. Ю. Давыдов, Х. Дельбани, Х. Дельбани и др. // Учебно-методическое пособие. – Самара : СГПУ, 2010. – 64 с.
Давыдов В. Ю. Современное физическое воспитание детей в Ливане / В. Ю. Давыдов // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2010. – № 1. – С. 51–53.
Ермаков В. А. Теория и технология дифференцированного физического воспитания детей и учащейся молодежи : автореф. дис. докт. пед. наук. / В. А Ермаков. – М, 1996. – 48 с.
Левушкин С. П. Оптимизация физического состояния школьников 7–10 лет на основе влияния мышечных нагрузок различной направленности / С. П. Левушкин, Р. Р. Салимзянов. – Ульяновск : ИПК ПРО, 2003. – 144 с.
Левушкин С. П. Сенситивные периоды в развитии физических качеств школьников 7–17 лет с разными типами сложения / С. П. Левушкин // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2006. – № 6. – С. 2–5.
Панасюк Т. Соматотип и физическая работоспособность у младших школьников / Т. Панасюк, Р. Тамбовцева // Человек в мире спорта: Новые идеи, технологии, перспективы : [Тез. докл. Междунар. конгр.] – М., 1998. – Т. 2. – С. 428–429.
Салман Х. Р. Особенности организации оздоровительной двигательной активности подростков в семье / Х. Р. Салман // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теор. журн.] – Харків : ХДАФК, 2005. – № 8. – С. 50–57.
Салман Х. Р. Характеристика показателей физического развития и физической подготовленности школьников Ливана / Х. Р. Салман // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теор. журн.] – Харків : ХДАФК, 2006. – № 9. – С. 37–40.
Сонькин В. Д. Проблема оптимизации физического состояния школьников средствами физического воспитание / В. Д. Сонькин, С. П. Левушкин // Физиология человека. – 2009. – Т. 35. – № 1. – С. 67–74.
Юссеф А. Ю. Особенности социальной среды развития физической культуры и спорта в Ливане / Али Юссеф, Мухаммед Юссеф // Физическое воспитание студентов. – 2010. – № 4. – С. 78–80.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Хасан Делбані [Hasan Delbany], Ханка Делбані [Hanka Delbany]

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
До уваги авторів!