Впровадження засобів електронного навчання в систему вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.010Ключові слова:
фізична культура, спорт, студенти, електронне навчання, впровадження, програмне забезпеченняАнотація
Мета: оцінити результати впровадження засобів «електронного навчання» у фізичне виховання студентів ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Матеріал і методи: дослідження проводилось протягом 2013/14 року в ХНЕУ ім. С. Кузнеця серед студентів першого та другого курсів. Загалом у дослідженні прийняли участь близько 800 студентів. Результати: охарактеризовано систему дистанційного навчання (СДН) Chamilo; розроблено, застосовано та проаналізовано алгоритм впровадження СДН Chamilo у фізичне виховання студентів; проведено аналіз емпіричних даних, отриманих у результаті дослідження. Висновки: доведено, що СДН Chamilo – це платформа, яка повністю відповідає вимогам, що висуваються до сучасного програмного забезпечення, та може використовуватися у фізичному вихованні студентів. Алгоритм її впровадження в зазначену сферу є логічним і завершеним; встановлено, що залишається актуальним питання вивчення мотивів студентів щодо регулярних занять фізичним вихованням та спортом, а також використання засобів «електронного навчання»; підтверджено висновки вчених, що «електронна» комунікація не може замінити «живої», а може бути тільки її доповненням.
Посилання
Andreyev A. A. Didakticheskiye osnovy distantsionnogo obucheniya v vysshikh uchebnykh zavedeniyakh : diss. ... d-ra ped. nauk : [Didactic bases of distance learning in higher education : diss. doct. of sci.], Moscow, 1999, 289 p. (rus)
Ashanin V. S. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2004, vol. 7, p. 23–243. (rus)
Bogomolov V. A. Educational Technology & Society, 2007, 188 p. (rus)
Gurevich R. S., Akademіya M. Yu. Іnformatsіyno-telekomunіkatsіynі tekhnologіі v navchalnomu protsesі ta naukovikh doslіdzhennyakh [Information and telecommunication technologies in educational process and scientific researches], Vіnnitsya, 2005, p. 13. (ukr)
Druz V. A. Optimalnyy rezhim obucheniya i metody yego postroyeniya [The optimal mode of education and methods of its construction], Kharkov, 2005, p. 67–69. (rus)
Zakharіna Е. A. Sportivniy vіsnik Pridnіprov’ya [Sports Bulletin Dnieper], 2007, vol. 1, p. 64–67. (ukr)
Malakhovskiy O. Aktualnі problemi fіzichnogo vikhovannya: teorіya ta praktika: materіali ІI Vseukraіnskoі naukovo-praktichnoі Іnternet-konferentsіі, (Uman, 19 kvіtnya 2013 r.) [Actual problems of physical education: theory and practice materials II All-Ukrainian scientific-practical Internet conference], Uman, 2013, 120 p. (ukr)
Kukharenko V. Praktikum distantsionnogo obucheniya [Workshop distance learning], Kyiv, 2003, p. 6. (rus)
Rayzberg B. A., Lozovskiy L. Sh., Starodubtseva Ye. B. Sovremennyy ekonomicheskiy slovar [Modern Dictionary of Economics], Moscow, 1999,479 p. (rus)
Sidorenko Ye. V. Metody matematicheskoy obrabotki v psikhologii [Mathematical Methods in Psychology], Sankt-Peterburg, 1996, 350 p. (rus)
Dmitriyev D. V. Tolkovyy slovar russkogo yazika [Dictionary of Russian language], Moscow, 2003, p. 1528. (rus)
Fіlenko L. V. Іnformatizatsіya navchalnogo protsesu vishchikh navchalnikh zakladіv fіzichnoі kulturi z urakhuvannyam kognіtivnikh yakostey studentіv : dis. ... kand. nauk z fіz. vikhovannya і sportu [Computerization of educational process of higher educational institutions of physical culture based cognitive skills of students], Kharkiv, 2007, p. 221. (ukr)
Yatsenko R. N., Polevich O. V. Biznes Inform [Inform Business], 2012, vol. 7, p. 231–234. (rus)
Sovremennyye informatsionnyye tekhnologii v obrazovanii [Modern information technology in education], Access mode : technologies.su/informacionnye_tehnologii_v_obrazovanii. (rus)
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 (Andriy Marakushyn) Маракушин Андрій Ігоревич, (Artem Cherednichenko) Чередніченко Артем Вікторович

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.