Ефективність використання ігрового методу для розвитку швидкісно-силових здібностей спортсменів-батутистів на етапі початкової підготовки

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2017-3.004

Ключові слова:

ігровий метод, швидкісно-силові здібності, спортсмени-батутисти, етап початкової підготовки, тестування

Анотація

Мета: обґрунтувати ефективність використання ігрового методу для вдосконалення швидкісно-силових здібностей спортсменів-батутистів на етапі початкової підготовки.

Матеріал і методи: у статті розглянуто матеріали дослідження, яке проводилось за допомогою педагогічного тестування батутистів 7–8 років на базі Дитячо-юнацької спортивної школи № 7, відділення батута м. Харків.

Результати: проведений педагогічний експеримент засвідчив ефективність розробленої методики розвитку швидкісно-силових здібностей спортсменів-батутистів на етапі початкової підготовки із застосуванням ігрового методу.

Висновки: результати проведеного експерименту підтверджують значущість використання ігрового методу для розвитку швидкісно-силових здібностей на етапі початкової підготовки юних батутистів, що у подальшому впливає на рівень їхньої технічної підготовленості і ефективність змагальної діяльності. 

Посилання

Бойченко, Н.В., Машкевич, П.Е. (2013), "Подвижные игры в подготовке юных борцов", Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях, ХНПУ, Белгород-Харьков-Красноярск-Москва, Харьков, С. 59-62.

Волков, Л.В. (2002), Теория и методика детского и юношеского спорта, Олимпийская литература, Киев.

Дейнеко, А.Х., Красова, И.В. (2015), Комплексы общеразвивающих упражнений в системе физического воспитания, ХГАФК, Харьков.

Клепцова, Т.Н. (2013), "Основное значение подвижных спортивных игр в формировании здорового образа жизни", Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях, ХНПУ, Белгород-Харьков-Красноярск-Москва, Харьков, С. 157-159.

Курамшин, Ю.Ф. (2003), Теория и методика физической культуры, Советский спорт, Москва.

Международная Федерация гимнастики (2017), Правила соревнований FIG 2017–2020. Прыжки на батуте, акробатической дорожке и двойном минитрампе, режим доступа: http://www.fig-gymnastics.com/publicdir/rules/files/tra/TRA-CoP_2017-2020-r.pdf

Міністерство молоді та спорту України (1999), Стрибки на батуті: Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності, Київ.

Платонов, В.Н. (2004), Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте. Том 4. Учебник для студ. выс. уч. зав. физ. восп. и спорта, Олимпийская література, Киев.

Сутула, В.О., Дейнеко, А.Х. (2015), Основна гімнастика в школі (5–6 класи), ХДАФК, Харків.

Ториев, А.Ш. (2013), "Игровые методы в физическом воспитании", Педагогика: традиции и инновации: материалы III междунар. науч. конф. (г. Челябинск, апрель 2013 г.), Челябинск, С. 102-103.

Холодов, Ж.К., Кузнецов, В.С. (2002), Теория и методика физического воспитания и спорта, Академия, Москва.

Шяин, Б.М. (2007), Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина 1, Навчальна книга-Богдан, Тернопіль.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Дейнеко, А. (2017). Ефективність використання ігрового методу для розвитку швидкісно-силових здібностей спортсменів-батутистів на етапі початкової підготовки. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(59), 22–25. https://doi.org/10.15391/snsv.2017-3.004

Номер

Розділ

Статті