Передумови формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2017-4.017

Ключові слова:

передумови, концепція, оптимізація, технологія, фізичний стан, фітнес, студентки

Анотація

Мета: на підставі аналізу спеціальної літератури визначити передумови формування технології оптимізації фізичного стану студенток засобами фітнесу в умовах медичного ВНЗ.

Матеріал і методи: передумови формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичного ВНЗ визначено на основі теоретичного аналізу та узагальнення літературних джерел і даних мережі «Internet».

Результати: визначено напрями формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ на основі використання засобів фітнесу.

Висновки: показано необхідність створення технології оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ на основі первинного моніторингу фізичного стану та використання засобів фітнесу в процесі фізичного виховання.

Посилання

Ажиппо, А.Ю., Пугач Я.И., Пятисоцкая, С.С., Жерновникова, Я.В., Друзь, В.А. (2015), Онтология теории построения контроля и оценки уровня физического развития и физического состояния, Радуга, Харьков.

Баканова, А.Ф. (2012), "Формирование здорового образа жизнедеятельности и проблема индивидуализации физической подготовленности студенческой молодежи", Фізичне виховання студентів, № 1, С. 8-12.

Барыбина, Л.Н., Коломиец, Н.А., Комоцкая, В.А. (2014), "Применение алгоритма индивидуализации процесса физического воспитания студентов", Физическое воспитание студентов, № 6, С. 3-7, doi: 10.15561/20755279.2014.0601

Буйкова, О.М., Тристан, В.Г. (2016), "Формирование фонда оценочных средств по физической культуре в медицинском вузе", Человек. Спорт. Медицина, Т. 16, № 2, С. 71-84.

Войнаровський А. (2013), "Протиріччя й проблеми традиційної системи фізичного виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах України", Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, № 2 (22), C. 6-9.

Калініченко, О.М. (2011), "Вплив занять оздоровчою аеробікою (фітнесом) на розвиток функціональних можливостей студентів неспеціалізованих вузів", Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Вип. 10, С. 350-353.

Круцевич, Т.Ю., Воробйов, М.І., Безверхня, Г.В. (2011), Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді, Олімпійська література, Київ.

Корягін, В.М. (2013), Фізичне виховання студентів у спеціальних медичних групах, Львівська політехніка, Львів.

Корягін, В.М., Блавт, О.З. (2016), "Вплив експериментальної технології контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп із респіраторними захворюваннями на їхній морфофункціональний стан", Теорія та методика фізичного виховання, № 4, С. 33-40.

Коробейнікова, Л.Г., Коробейніков, Г.В., Радченко, Ю.А., Данько, Т.Г. (2016), "Діагностика психофізіологічного стану організму як одна з ключових проблем спортивної медицини", Спортивна медицина, № 1, С. 3-10.

Кравчук, Т.М., Роганіна, О.С. (2015), "Оздоровчі можливості використання танцювальних вправ у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів", Теорія та методика фізичної культури, № 2, С. 41-46, doi: 10.17309/tmfv.2015.2.1141

Кравчук, Т.М., Санжарова, Н.М., Голенкова, Ю.В. (2014), "Особливості функціонального стану студенток у процесі занять оздоровчою аеробікою", Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка, Вип. 118, Т. ІІІ, С. 141-144.

Круцевич, Т., Пангелова, Н. (2016), "Сучасні тенденції щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах", Спортивний вісник Придніпров’я, № 3, С. 109-114.

Магльований, В.А., Кунинець, О.Б., Яворський, Т.І., Тьорло, О.І. (2012), "Динаміка показників фізичної працездатності студенток медичного університету", Фізичне виховання студентів, № 2, C. 63-66.

Москаленко, Н.В., Корж, Н.Л. (2016), "Технологія формування ціннісного ставлення у студентів до самостійних занять фізичною культурою", Спортивний вісник Придніпров’я, № 1, С. 201-206.

Новицкая, Н.А. (2015), "Проблема организации физического воспитания студентов вузов с учётом их интересов, уровня физической подготовленности и индивидуального физического развития", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 2, С. 143-147.

Пашкевич, С.А., Бондаренко, Н.І., Нікуліна, Г.Л. (2015), "Вплив методики табати як варіанту інтервального тренінгу на рівень фізичної працездатності студентів педагогічного університету", Теорія та методика фізичної культури, № 2, С. 47-51, doi: 10.17309/tmfv.2015.2.1142

Першегуба, Я.В., Оксамытная, Л.Ф., Домашенко, Н.А. (2015), "Концептуальные подходы к организации оздоровительного питания в медицинском фитнесе", Спортивна медицина, № 1-2, С. 70-73.

Попичев, М.И. (2011), "Комплексная диагностика и оценка уровня здоровья студентов", Фізичне виховання студентів, № 3, С. 71-75.

Пилипей, Л.П. (2013), "Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів вищих навчальних закладів", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 1, С. 95-98.

Кабінет Міністрів України (2016), Про схвалення Концепції розвитку системи громадського здоров’я, розпорядження від 30.09.2016 року № 1002-р., режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249618799

Санжарова, Н.М., Кропивка, Т.М. (2015), "Оптимізація фізичної підготовки учнів старших класів засобами силової аеробіки", Теорія та методика фізичної культури, № 2, С. 20-25.

Санжарова, Н.М., Білокомирова, Н. (2014), "Особливості організації та проведення занять оздоровчою аеробікою у ВНЗ і визначення їх ефективності", Актуальні проблеми фізкультурної освіти: Матеріали ІХ Міжнародної електронної наукової конференції, 28 квітня 2014 року м. Харків, ХНПУ імені Г.С. Сковороди, «ОВС», Харків, С. 80-82.

Семенова, Н.В., Магльованный, А.В. (2012), "Динамика общей физической работоспособности студенток 1 курса медицинского колледжа под влиянием дифференцированного объёма двигательной активности", Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання та спорту, № 8, С. 87-90.

Синиця, С.В., Шестерова, Л.Є. (2010), Оздоровча аеробіка. Спортивно-педагогічне вдосконалення, Полтава.

Президент України (2015), Стратегія сталого розвитку “Україна-2020”, Указ від 12 січня 2015 р. № 5, режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/5/2015

Цимбалюк, Ж.О., Коник, Л.В., Тихонова, В.А. (2016), "Алгоритм оцінки індивідуального вибору студентами секцій з видів спорту", Теорія та методика фізичного виховання, № 2, С. 21-26.

Чеховська, Л. (2017), "Фітнес-індустрія: стан і перспективи розвитку у країнах світу", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 2, С. 107-112, doi: 10.15391/snsv.2017-2.019.

Шутєєв, В.В. (2013), "Особливості формування здорового способу життя в середовищі студентської молоді", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 4, С. 121-124.

Яковлев, Е.В., Яковлева, Н.О. (2006), Педагогическая концепция: методологические аспекты построения, ВЛАДОС, Москва.

International Organization for Standardization (ISO) (2017), Official site, available at: https://www.iso.org/ (accessed 22 July 2017)

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Сазанова, І., & Дорошенко, Е. (2017). Передумови формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(60), 98–103. https://doi.org/10.15391/snsv.2017-4.017

Номер

Розділ

Статті