Передумови формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2017-4.017Ключові слова:
передумови, концепція, оптимізація, технологія, фізичний стан, фітнес, студенткиАнотація
Мета: на підставі аналізу спеціальної літератури визначити передумови формування технології оптимізації фізичного стану студенток засобами фітнесу в умовах медичного ВНЗ.
Матеріал і методи: передумови формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичного ВНЗ визначено на основі теоретичного аналізу та узагальнення літературних джерел і даних мережі «Internet».
Результати: визначено напрями формування концепції оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ на основі використання засобів фітнесу.
Висновки: показано необхідність створення технології оптимізації фізичного стану студенток медичних ВНЗ на основі первинного моніторингу фізичного стану та використання засобів фітнесу в процесі фізичного виховання.
Посилання
Ажиппо, А.Ю., Пугач Я.И., Пятисоцкая, С.С., Жерновникова, Я.В., Друзь, В.А. (2015), Онтология теории построения контроля и оценки уровня физического развития и физического состояния, Радуга, Харьков.
Баканова, А.Ф. (2012), "Формирование здорового образа жизнедеятельности и проблема индивидуализации физической подготовленности студенческой молодежи", Фізичне виховання студентів, № 1, С. 8-12.
Барыбина, Л.Н., Коломиец, Н.А., Комоцкая, В.А. (2014), "Применение алгоритма индивидуализации процесса физического воспитания студентов", Физическое воспитание студентов, № 6, С. 3-7, doi: 10.15561/20755279.2014.0601
Буйкова, О.М., Тристан, В.Г. (2016), "Формирование фонда оценочных средств по физической культуре в медицинском вузе", Человек. Спорт. Медицина, Т. 16, № 2, С. 71-84.
Войнаровський А. (2013), "Протиріччя й проблеми традиційної системи фізичного виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах України", Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, № 2 (22), C. 6-9.
Калініченко, О.М. (2011), "Вплив занять оздоровчою аеробікою (фітнесом) на розвиток функціональних можливостей студентів неспеціалізованих вузів", Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Вип. 10, С. 350-353.
Круцевич, Т.Ю., Воробйов, М.І., Безверхня, Г.В. (2011), Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді, Олімпійська література, Київ.
Корягін, В.М. (2013), Фізичне виховання студентів у спеціальних медичних групах, Львівська політехніка, Львів.
Корягін, В.М., Блавт, О.З. (2016), "Вплив експериментальної технології контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп із респіраторними захворюваннями на їхній морфофункціональний стан", Теорія та методика фізичного виховання, № 4, С. 33-40.
Коробейнікова, Л.Г., Коробейніков, Г.В., Радченко, Ю.А., Данько, Т.Г. (2016), "Діагностика психофізіологічного стану організму як одна з ключових проблем спортивної медицини", Спортивна медицина, № 1, С. 3-10.
Кравчук, Т.М., Роганіна, О.С. (2015), "Оздоровчі можливості використання танцювальних вправ у фізичному вихованні студентів вищих навчальних закладів", Теорія та методика фізичної культури, № 2, С. 41-46, doi: 10.17309/tmfv.2015.2.1141
Кравчук, Т.М., Санжарова, Н.М., Голенкова, Ю.В. (2014), "Особливості функціонального стану студенток у процесі занять оздоровчою аеробікою", Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка, Вип. 118, Т. ІІІ, С. 141-144.
Круцевич, Т., Пангелова, Н. (2016), "Сучасні тенденції щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах", Спортивний вісник Придніпров’я, № 3, С. 109-114.
Магльований, В.А., Кунинець, О.Б., Яворський, Т.І., Тьорло, О.І. (2012), "Динаміка показників фізичної працездатності студенток медичного університету", Фізичне виховання студентів, № 2, C. 63-66.
Москаленко, Н.В., Корж, Н.Л. (2016), "Технологія формування ціннісного ставлення у студентів до самостійних занять фізичною культурою", Спортивний вісник Придніпров’я, № 1, С. 201-206.
Новицкая, Н.А. (2015), "Проблема организации физического воспитания студентов вузов с учётом их интересов, уровня физической подготовленности и индивидуального физического развития", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 2, С. 143-147.
Пашкевич, С.А., Бондаренко, Н.І., Нікуліна, Г.Л. (2015), "Вплив методики табати як варіанту інтервального тренінгу на рівень фізичної працездатності студентів педагогічного університету", Теорія та методика фізичної культури, № 2, С. 47-51, doi: 10.17309/tmfv.2015.2.1142
Першегуба, Я.В., Оксамытная, Л.Ф., Домашенко, Н.А. (2015), "Концептуальные подходы к организации оздоровительного питания в медицинском фитнесе", Спортивна медицина, № 1-2, С. 70-73.
Попичев, М.И. (2011), "Комплексная диагностика и оценка уровня здоровья студентов", Фізичне виховання студентів, № 3, С. 71-75.
Пилипей, Л.П. (2013), "Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів вищих навчальних закладів", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 1, С. 95-98.
Кабінет Міністрів України (2016), Про схвалення Концепції розвитку системи громадського здоров’я, розпорядження від 30.09.2016 року № 1002-р., режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249618799
Санжарова, Н.М., Кропивка, Т.М. (2015), "Оптимізація фізичної підготовки учнів старших класів засобами силової аеробіки", Теорія та методика фізичної культури, № 2, С. 20-25.
Санжарова, Н.М., Білокомирова, Н. (2014), "Особливості організації та проведення занять оздоровчою аеробікою у ВНЗ і визначення їх ефективності", Актуальні проблеми фізкультурної освіти: Матеріали ІХ Міжнародної електронної наукової конференції, 28 квітня 2014 року м. Харків, ХНПУ імені Г.С. Сковороди, «ОВС», Харків, С. 80-82.
Семенова, Н.В., Магльованный, А.В. (2012), "Динамика общей физической работоспособности студенток 1 курса медицинского колледжа под влиянием дифференцированного объёма двигательной активности", Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання та спорту, № 8, С. 87-90.
Синиця, С.В., Шестерова, Л.Є. (2010), Оздоровча аеробіка. Спортивно-педагогічне вдосконалення, Полтава.
Президент України (2015), Стратегія сталого розвитку “Україна-2020”, Указ від 12 січня 2015 р. № 5, режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/5/2015
Цимбалюк, Ж.О., Коник, Л.В., Тихонова, В.А. (2016), "Алгоритм оцінки індивідуального вибору студентами секцій з видів спорту", Теорія та методика фізичного виховання, № 2, С. 21-26.
Чеховська, Л. (2017), "Фітнес-індустрія: стан і перспективи розвитку у країнах світу", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 2, С. 107-112, doi: 10.15391/snsv.2017-2.019.
Шутєєв, В.В. (2013), "Особливості формування здорового способу життя в середовищі студентської молоді", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 4, С. 121-124.
Яковлев, Е.В., Яковлева, Н.О. (2006), Педагогическая концепция: методологические аспекты построения, ВЛАДОС, Москва.
International Organization for Standardization (ISO) (2017), Official site, available at: https://www.iso.org/ (accessed 22 July 2017)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Інна Сазанова, Едуард Дорошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.