Динаміка фізичної підготовленості студентів під час секційних занять кросфітом та футболом
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2017-6.006Ключові слова:
студенти, фізичне виховання, кросфіт, футбол, фізична підготовленість, секційна роботаАнотація
Мета: оцінити вплив занять кросфітом та футболом у рамках секційної роботи з фізичного виховання на динаміку фізичної підготовленості студентів.
Матеріал і методи: дослідження рівня фізичної підготовленості студентів здійснювалося за допомогою двох тестувань: до та після впровадження експериментальних методик у групах обстеження. Були сформовані дві експериментальні (18 дівчат, 16 хлопців) та дві контрольні групи (по 22 дівчини та хлопці) зі студентів 2 курсу Херсонського державного університету.
Результати: здійснено аналіз фізичної підготовленості студентів університету під впливом занять кросфітом та футболом в рамках секційної роботи з фізичного виховання за динамікою показників розвитку швидкісних, силових і швидкісно-силових якостей, розвитку спритності та гнучкості.
Висновки: використання розроблених методичних підходів щодо застосування секційних форм фізичного виховання посприяло суттєвішим змінам у показниках фізичної підготовленості.
Посилання
Базилевич, Н.О., Тонконог, О.С. (2017), "Вплив занять кросфітом на формування мотивації студентів до регулярних занять фізичною культурою і спортом", Молодий вчений, № 2 (42), С. 113-117, режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/2/27.pdf
Біліченко, О.О. (2014), Гендерні особливості формування мотивації до занять фізичним вихованням у студентів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук фіз. вих. і спорту, Дніпро, 21 с.
Бондарев, Д.В. (2008), "Оценка интенсивности специфических упражнений футбола при выполнении их студентами", Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. праць Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, Луцьк, Т.2, C. 20-23.
Галюза, С.С. (2013), Розвиток фізичних здібностей студенток університетів в процесі занять футболом: автореф. дис. канд. пед. наук, Луганськ, 20 с.
Зиннатнуров, А.З., Панов, И.И. (2014), "Кроссфит как направление совершенствования процесса физического воспитания в вузе", Известия Тул. гос. ун-та: Физическая культура. Спорт, № 1, С. 14-19.
Кокорев, Д.А., Выприков, Д.В., Везеницин, О.В. (2016), "Методика использования функционального многоборья (кроссфита) в процессе физического воспитания студентов", Теория и практика физ. культуры, 2016, № 9, С. 16-18.
Маляр, Е.І. (2007), "Вплив засобів футболу на рівень функціональної підготовленості студентів-податківців", Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. вих. і спорту, № 7, С. 101-104.
Носко, М.О., Данілов, О.О., Маслов, В.М. (2011), Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах при організації кредитно-модульної технології, Видавничий Дім "Слово", Київ.
Оксьом, П.М., Шумаков, О.В. (2007), "Міні-футбол – ефективний засіб фізичного виховання студенток вищого педагогічного навчального закладу", Проблеми та перспективи розвитку ігрових видів спорту: зб. наук. пр. V Всеукр. наук.-практ. конф., Львів, С. 54-58.
Сергієнко, Л.П. (2007), Тестування рухових здібностей школярів, Олімпійська література, Київ.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Валерій Григор’єв
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.