Урахування показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості студентів при розробці програми секційних занять з тайського боксу
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2018-1.020Ключові слова:
студенти, фізичне здоров'я, фізична підготовленість, секційні заняттяАнотація
Мета: оцінити рівень фізичного здоров'я і фізичної підготовленості студентів 17–19 років для розробки програми секційних занять з тайського боксу.
Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, антропометричні, фізіологічні методи дослідження, педагогічне тестування фізичної підготовленості, експрес-оцінка фізичного здоров'я за методикою Г. Л. Апанасенка, методи математичної статистики. У дослідженні взяли участь 77 юнаків-студентів віком 17–19 років.
Результати: дані, отримані в ході експерименту, показали переважно низький і нижче середнього рівні фізичного здоров'я, а також відставання деяких фізичних якостей від вікових нормативів.
Висновки: оцінка показників фізичного здоров'я і фізичної підготовленості юнаків 17–19 років свідчить про необхідність розробки і впровадження програм занять, спрямованих на підвищення рівня фізичного здоров'я і розвиток фізичних якостей.
Посилання
Апанасенко, Г.Л. (1992), Эволюция биоэнергетики и здоровье человека, МГП «Метрополис», СПб.
Бойко, Д.В. (2013), Удосконалення фізичного виховання зі спортивною спрямованістю студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис. канд. наук з фіз. виховання і спорту, Львів, 19 с.
Бугайчук, Н. (2015), "Способи оптимізації фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів на сучасному етапі", Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, № 4 (55), С. 56-59.
Василюк, В.М. (2013), "Педагогічні і соціальні пріоритети вдосконалення системи фізичного виховання студентської молоді", Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання та спорту, № 5, С. 13-17.
Ківернік, О.В., Турчик, І.Х., Пітин, М.П. (2008), "Форми організації занять з фізичного виховання у вищих навчальних закладах", Спортивна наука України, № 1 (16), С.18-23.
Клімакова, С.М. (2011), "Аналіз стану фізичного виховання у вищих навчальних закладах", Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, № 8, С. 36-39.
Кошелева, Е., Турчанников, Н. (2016), "Организационно-методические условия совершенствования системы физического воспитания студентов", Спортивний вісник Придніпров’я, № 3, С. 98-103.
Танянський, С., Барибіна, Л., Церковна, О. (2008), "Результати застосування спортивних спеціалізацій у технічному ВНЗ", Теоретико-методичні основи організації фізичного виховання молоді: матеріали Всеукр.наук.-практ. конф., ЛНУ ім. Івана Франка, Львів, С. 166-169.
Цись, Д.І. (2013), "Спортивна спрямованість занять з фізичного виховання – один із чинників підвищення фізичної підготовленості студентської молоді", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 3, С. 5-7.
Чередниченко, И., Соколова, О., Маликов, Н. (2016), "Изменение показателей физической подготовленности юношей 18–19 лет в процессе секционных занятий с комплексным использованием средств спортивных игр", Спортивний вісник Придніпров’я, № 3, С. 239- 243.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Олександр Чуйко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.