Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів вищих навчальних закладів
Ключові слова:
студенти, місце проживання, база, мотивація, професійно-прикладна фізична підготовка (ППФП), антропні технологіїАнотація
Розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особистісноорієнтованих технологій у Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України» м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17–23 років. Створено системно-синергетичну технологію організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ» м. Суми. Встановлено, що використанняновітніх технологій організації навчального процесу, таких як урахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання, відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.
Посилання
Белинский М. Я. Профессиональная направленность физического воспитания студентов педагогических специальностей / М. Я. Белинский. – М. : Высшая школа, 1989. – 138 с.
Волков В. Взаємозв’язок та інформаційна значущість компонентів структури стану здоров’я та фізичної підготовленості студентів педагогічного фаху / В. Волков // Теорія і методика фізичного виховання – Київ : 2008. – № 1. – С. 41.
Домашенко А. В. Організаційно-педагогічні засади системи фізичного виховання студентської молоді України : автореф. дис. канд. наук з фізичного виховання і спорту : спец. 24.00.02 / А. В. Домашенко. – Львів : ЛДІФК, 2003. – 20 с.
Ильинич В. И. Физическая культура студента : [учебник] / В. И. Ильинич. – Гардарики, 1999. – 447 с.
Круцевич Т. Ю. Учебник для высших учебных заведений физического воспитания и спорта / Т. Ю. Круцевич // Теория и методика физического воспитания. – К., Олимпийская література, 2003. – в 2-х томах.
Осіпцов А. В. Аналіз сучасного стану та перспективи оптимізації професійно-прикладної фізичної підготовки в навчальних закладах різних типів і рівнів акредитації / А. В. Осіпцов // Молода спортивна наука України НВФ «Українські технології». – Вип. 10. – 2006. – С. 313–318.
Петленко В. П. Валеология – перспективное научно-педагогическое направление ХХІ века / В. П. Петленко // Теория и практика физической культуры. – 2001. – № 6. – С. 9–13.
Пилипей Л. П. Дослідження рівня психофізичного стану студентів протягом учбового дня // ІХ Міжнародний науковий конгрес «Олімпійський спорт і спорт для всіх». – К., 2005. – С. 175.
Прапор С. С. Анализ статистических данных о состоянии студентов за последние 22 года / С. С. Прапор // Организация и методика учебного процесса физкультурно-оздоровительной и спортивной работы : [материалы VI Межд. универ. научн.-метод. конф.] – М., 2000. – № 2. – С. 145–150.
Сіренко Р. Р. Характеристика працездатності студентів та її взаємозв’язок з фізичним станом і підготовленістю / Р. Р. Сіренко / Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теор. вісник]– Харків : ХДАФК, 2007. – № 12. – С. 46–49.
Халайджі С. В. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів енергетичних спеціальностей : дис. на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання / С. В. Халайджі. – Львів, 2006.
Церковна Е. В. Проблемы поиска путей оптимизации процесса физического воспитания в высших учебных заведения // Педагогіка, психологія і медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту / Е. В. Церковна, А. И. Приходько, А. В. Попрошаев. – Харьков : 2008, – № 8. – С. 154–158.
Globalization and sport / ed. R. Giulianotti, R. Robertson. – Malben : Blackwell publishing, 2008. – 144 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Леонід Петрович Пилипей
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.