Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті

Автор(и)

  • Лідія Михайлівна Газнюк Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

гуманістичні ідеали спорту, соціокультурні послуги у сфері спорту, суб’єкт маркетингу, соціальне управління, комерціалізація спорту

Анотація

Розглядається соціальна цінність спорту в умовах комерціалізації та особливості суб’єкта маркетингу у сфері фізичної культури. Визначено головні фактори, що мають суб’єктивний характер та заважають практичній реалізації соціокультурного потенціалу спорту. Досліджено основні маркетингові функції фізкультурно-спортивних організацій, що надають соціально-культурні послуги у сфері фізичної культури та спорту населенню. Зроблено висновки стосовно необхідності негайного застосування системи маркетингу, особливо для державного сектору фізичної культури, тому що ригідність цього сектору, спровокована державними субсидіями та субвенціями, несе загрозу застою у сфері фізичної культури та спорту нашої країні. Зроблено висновки стосовно маркетингу як сучасного виду соціального управління, спрямованого на задоволення потреб при дотриманні інтересів усіх учасників ринкової діяльності у сфері в постіндустріальному суспільстві.

Посилання

Алешин В. В. Маркетинг и менеджмент в сфере физической культуры и спорта // В. В. Алешин. – М. : ТЕИС, 2000 – 80 с.

Бабич A. M. Социальная сфера в условиях перехода к рынку // A. M. Бабич, E. H. Жильцов, Е. В. Егоров / Под ред. E. H. Жильцова. – М. : Центр социального прогнозирования и маркетинга, 1993. – 170 с.

Быховская И. М. Гуманизм или технократизм: два стиля мышления в спорте / И. М. Быховская // Нравственный потенциал современного спорта: Материалы ІV Всесоюзного методологического семинара : [г. Суздаль 10–12 марта 1988 г.] – М., 1989. – с. 29–30.

Бодрунов С. Д. Маркетинг информационных услуг: модели управления / С. Д. Бодрунов, И. В. Максимей. – М. : Экономика, 1992. – 128 с.

Гордин В. Э. Социальная политика и социальный маркетинг / В. Э. Гордин. – СПб. : СПбУЭФ, 1993. – 102 с.

Степанова О. Н. Маркетинг в сфере физической культуры и спорта: монографія [Электронный ресурс] / О. Н. Степанова. – М. : Совет. спорт : ПИК ВИНИТИ, 2005. – [2-е изд.]. – 254 с. – Режим доступу : www.kodges.ru/49195-marketing-v-sfere-fizicheskoj-kultury-i-sporta.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-30

Як цитувати

Газнюк, Л. М. (2013). Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті. Слобожанський науково-спортивний вісник, (2(35), 190–195. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/18718

Номер

Розділ

6