Маркетинг фізичної культури як елемент соціальної сфери суспільства (соціально-філософський аналіз)

Автор(и)

  • Сергій Олександрович Разумовський [Sergiy Razumovskiy] Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

фізична культура і спорт, організація діяльності, маркетингове середовище, формування попиту, ефективне управління

Анотація

Розглянуто систему фізичної культури та спорту як складову освітньо-виховного процесу. Досліджено актуалізацію індивідуально-орієнтованого та антропоцентричного маркетингових підходів до фізичного виховання. З’ясовано необхідність індивідуально-орієнтованого маркетингового методу у сфері фізичного виховання, спрямованого на особистість та максимальну індивідуалізацію. Також розглянуто передумови інтенсифікації попиту на послуги в області фізичної культури та спорту. Підкреслюється, що висока аксіологічна значимість фізичної культури та спорту є підґрунтям маркетингу, оскільки його успішність базується на існуючій у суспільстві системі цінностей та асоціюється з позитивними вторинними цінностями. Аналізується проблематика сучасного стану фізичної культури та спорту в Україні, наводиться низка негативних наслідків, пов’язаних зі зниженням рівня фізичної підготовленості населення. Також аналізується мотиваційне ядро фізкультурно-спортивної діяльності, орієнтація на здоровий спосіб життя. Обґрунтовується значення маркетингу в організації діяльності фізкультурно-спортивної галузі.

Посилання

Гордин В. Э. Социальная политика и социальный маркетинг / В. Э. Гордин. – СПб. : СПбУЭФ, 1993. – 102 с.

Друкер П. Ф. Эффективное управление / П. Друкер ; [пер. с англ. М. Котельниковой]. – М. : АСТ : Астрель, 2004. – 284 с.

Зиннуров У. Г. Маркетинг в деятельности вузов: теория и методы решения / У. Г. Зиннуров. – Уфа. : УГУ, 1993. – 184 с.

Информационные технологии в маркетинге : [Учебник для вузов] / Под ред. Г.А. Титоренко. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2000. – 335 с.

Карлофф Б. Деловая стратегия: Концепция. Содержание. Символы : [Пер. с англ.] / Б. Карлофф. – М. : Экономика, 1991 – 238 с.

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я : 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Ф. Котлер ; [пер. с англ. Т. В. Виноградовой, А. А. Чеха, Л. Л. Царука]. – М. : Бизнеском, 2010 – 251 с.

Менеджмент, маркетинг, предпринимательство, право: Тематический словарь-справочник / [Золотов М. И., Кузин В. В., Кутепов М. Е., Сейранов С. Г.]. – М. : Физкультура, образование, наука, 1997. – 518 с.

Мудрик В. І. Організаційно-управлінська практика студентів : [Навчальний посібник] / В. І. Мудрик. – Х. : UA-Intellect, 2007. – 204 c.

Мудрик В. И. Организационно-управленческие основы физической культуры и спорта: учебные и справочные материалы / В. И. Мудрик, Ю. П. Мичуда, С. А. Заветный. – Х. : ХНАДУ, 2008. – 408 с.

Начинская C. B. Маркетинг физкультурно-спортивных услуг для школьников-подростков : [Учеб. пособие в 3-х частях] / C. B. Начинская, О. Н. Степанова, A. B. Портнов. – М. : Малаховка : МГАФК, 1999. – 151 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-30

Як цитувати

Разумовський [Sergiy Razumovskiy] С. О. (2013). Маркетинг фізичної культури як елемент соціальної сфери суспільства (соціально-філософський аналіз). Слобожанський науково-спортивний вісник, (2(35), 199–203. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/18724

Номер

Розділ

6