Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • Григорій Петрович Грибан [Grigorii Gryban] Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

Ключові слова:

фізкультурно-оздоровчі компетентності, навчально-виховний процес, методична система фізичного виховання, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний

Анотація

Установлено критерії та рівні готовності студентів вищих навчальних закладів до життєдіяльності з навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Розглянуто фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів у фізичному вихованні. Основними критеріями готовності майбутніх фахівців до впровадження засобів фізичної культури в життєдіяльність визначені мотиваційний, когнітивний і діяльнісний. Фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів оцінено за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями. Для формування у студентів власної фізичної культури, оволодіння загальними компетентностями у фізкультурно-оздоровчій діяльності запропоновані виховні, освітні і оздоровчі завдання навчально-виховного процесу з фізичного виховання.

Біографія автора

Григорій Петрович Грибан [Grigorii Gryban], Житомирський державний університет імені Івана Франка

д. пед. н., доцент

Посилання

Грибан Г. П. Життєдіяльність та рухова активність студентів: монографія / Г. П. Грибан. – Житомир : Рута, 2009 – 594 с.

Грибан Г. П. Модульно-рейтингова система у фізичному вихованні : [монографія] / Г. П. Грибан. – Житомир : Рута, 2008. – 106 с.

Грибан Г.П. Фізичне виховання студентів аграрних вищих навчальних закладів: монографія / Г. П. Грибан. – Житомир : Рута, 2012. – 514 с.

Дутчак М. В. Основні аспекти реформування системи фізичного виховання в Україні / М. В. Дутчак // Концепція розвитку галузі фізичного виховання і спорту в Україні : [зб. наук. пр.] – Рівне : Ліста, 1999. – С. 158–162.

Єдинак В. Д. Вдосконалення нормативних основ фізичного виховання студентів груп загальної фізичної підготовки основного відділення вузу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 24.00.02 / В. Д. Єдинак. – К. : УДУФВіС, 1997. – 24 с.

Завидівська Н. Н. Концептуалізація компетентнісно-орієнтованого підходу в умовах фундаменталізації вищої фізкультурної освіти / Н. Н. Завидівська // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2010. – № 4. – С. 114–117.

Зеленюк О. Трансформація навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у контексті Болонської декларації / О. Зеленюк, А. Бикова // Молода спортивна наука України : [зб. наук. праць з галузі фізич. культури та спорту]. – Вип. 10. – Т. 3. – Львів : Українські технології, 2006. – С. 373–378.

Канішевський С. М. Науково-методичні та організаційні основи фізичного самовдосконалення студентства / С. М. Канішевський – К. : ІЗМН, 1999. – 270 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-30

Як цитувати

Грибан [Grigorii Gryban] Г. П. (2013). Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(38), 78–81. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/19167

Номер

Розділ

Статті