Тхеквондо в системі фізичного виховання дітей з ослабленим здоров’ям
Ключові слова:
тхеквондо, додаткова освіта, фізичний розвиток, фізична підготовленість, функціональний стан, рівень тривожностіАнотація
Розглянуті питання використання занять тхэквондо (ВТФ) у системі додаткової освіти загальноосвітніх шкіл, які дозволяють вирішити ряд завдань, спрямованих на розширення функціональних можливостей організму та зниження загального рівня захворюваності дітей. Доведено ефективність застосування цього єдиноборства на підставі вивчення рівня фізичного розвитку, функціонального стану нервово-м’язової і серцево-судинної систем, рівня фізичної підготовленості, а також рівня тривожності дітей. Оздоровчим ефектом дії занять з’явилося підвищення показників гнучкості хребта, рівня фізичної підготовленості, рівня координації рухів, зростання функціональних можливостей серцево-судинної системи. У дітей, що займалися тхэквондо, відмічено підвищення стійкості й урівноваженості нервових процесів, зняття властивої віку підвищеної збудливості.Посилання
Волков В. М. К проблеме развития спортивных способностей / В. М. Волков // Теория и практика физической культуры. – 2003. – № 5. – С. 41–43.
Гаврилюк В. О. Використання в навчанні фізичної культури східних єдиноборств як засобу формування мотивації здорового способу життя та самовдосконалення особстості учнів / В. О. Гаврилюк, Ф. Г. Опанасюк // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2012. – №5(1) – С. 7–11.
Голов В. А. Организационно-педагогические формы физической культуры в структуре физкультурной деятельности учащейся молодежи / В. А. Волков. – Сыктывкар : СыктГУ, 2006. – 91 с.
Казначеев В. П. Здоровье нации / Казначеев В. П. – Москва : Наука, 1996. – 94 с.
Качашкин В. М. Физическое воспитание в начальной школе / В. М. Качашкин. – Москва : Просвещение, 1983. – 241 с.
Макарова Г. А. Спортивная медицина / Г. А. Макарова. – Москва : Советский спорт, 2003. – 478 с.
Мельников В. М. Введение в экспериментальную психологию личности / В. М. Мельников, Л. Т. Ямпольский. – М. : Просвещение, 1985. – 319 с.
Максименко С. Психічне здоров’я дітей. Авторські програми по психології. Київ «Шкільнй світ», 2002. – С. 4–9.
Москаленко Н. Сучасні підходи до організації физкультурно-озодоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку / Н. Москаленко // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2007. – № 1. – С. 16–20.
Никитюк Б. А. Факторы роста и морфофункционального созревания организма / Б. А. Никитюк. – Москва : Наука, 1998. – 130 с.
Сон Дук Сунг. Тэквондо. Базовый курс / Дук Сунг Сон, Роберт Дж. Кларк. – Москва : Фаир-Пресс Гранд, 2004. – 383 с.
Тверских В. В. Физическая культура. Элективный курс «Тхэквондо с оздоровительной направленностью» : [учебно-методический комплекс для студентов вузов] / В. В. Тверских. – Тюмень : ТОГИРРО, 2006. – 85 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Людмила Михайлівна Букова [Ludmila Bukova], Ірина Михайлівна Белоусова [Irina Belousova]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.