Вплив сучасних фитнес систем на мотивацію до зайняття фізичної культури підлітків спеціальної медичної групи
Ключові слова:
фізичне виховання, мотивація, сучасні фітнес системи, спеціальні медичні групиАнотація
Мета роботи – виявлення впливу на формування мотивації до зайняття на уроках фізичної культури використання сучасних фитнес систем в учбовому процесі фізичного виховання учнів. Останніми роками знизилася привабливість зайняття на уроках фізичної культури і збільшилося число дітей, віднесених до підготовчої і спеціальної медичної групам. Встановлений позитивний ефект у формуванні пізнавальної мотивації, зниження рівня загальної шкільної тривожності, підвищення орієнтації на успіх.Посилання
Абрамова Г. С. Практикум по возрастной психологии : [учеб. пособ. для вузов] / Г. С. Абрамова. – М. : Академия, 1999. – 320 с.
Асеев В. Г. Мотивы поведения и формирование личности / В. Г. Асеев. – М. : Просвещение, 1976. – 158 с.
Божович Л. И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка. Изучение мотивации поведения детей и подростков / Под ред. Л. И. Божович, Л. В. Благонадежной. – М. : АСТ-Пресс, 2002. – 460 с.
Бородин Ю. А. Проблемы формирования мотивации к занятиям физической культурой и спортом у девушек старших классов / Ю. А. Бородин, В. Б. Добровольский // Физическое воспитание студентов. – 2009. – № 7. – С .79–85.
Булич Э. Г. Физическое воспитание в специальных медицинских группах / Э. Г. Булич. – М. : ФиС, 1986. – 255 с.
Васьков Ю. В. Фізична культура. 5–9 класи. Спеціальні медичні групи. Майстер-клас : [розробки уроків] / Ю. В. Васьков. – Х. : Ранок, 2011. – 304 с.
Гончарова Е. Б. Формирование мотивации учебной деятельности подростков / Е. Б. Гончарова / Вопросы психологии. – 2000. – № 6. – С. 132–134.
Ильин Е. П. Психология физического воспитания / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2000. – 486 с.
Лисак И. В. Дослiдження рiвня фiзичної пiдготовленностi школярiв сьомих класiв загальоосвiтних шкiл з рiзним пiдходом до органзацii фiзичного виховання / И. В. Лисак // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2012. – № 5.1. – С. 12–15.
Министерство АРК. Официальный сайт : [Електронный ресурс]. – Режим доступа : http://mz-ark.gov.ua/novosti-2/ministerstvo-informiruet/
Осипова И. Формирование учебной мотивации школьников / И. Осипова // Воспитание школьников. – Москва : Школьная пресса, 2003. – № 8. – С. 33–36.
Овчарова Р. В. Практическая психология образования: [учеб. пособие для студ. психол. фак. университетов] / Р. В. Овчарова. – М. : Академия, 2003. – 448 с.
Практическая психодиагностика. Методики и тесты: [учебное пособие] / Ред. и сост. Д. Я. Райгородский. – Самара : Бахрах-М, 200. – 672 с.
Саїнчук М. Ціннісне ставлення старшокласників до предмета «фізична культура» / М. Саїнчук // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 2. – С. 81–85.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Надія Георгієвна Георгієва [Nadezhda Georgieva]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.