Взаємозв’язок показників фізичної підготовленості студентів-педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.15391//snsv.2019-6.026Ключові слова:
навчання, фізична культура, тестування, кореляція.Анотація
Представлена кореляція показників сторін фізичної підготовленості студентів за загальноприйнятими тестами, а також проблематика реалізації ефективного процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти педагогічного профілю. Мета: визначити взаємозв’язок показників тестів, які визначають рівень фізичної підготовленості студентів-педагогів. Об’єкти: студенти педагогічних спеціальностей: 213 дівчат (І курс – 136, ІІІ курс – 77) та 34 хлопці (І курс – 21, ІІІ курс – 13).
Матеріал і методи: аналіз науково-методичних джерел; педагогічне тестування; кореляційний аналіз.
Результати: спостерігається скорочення кількості студентів (хлопців і дівчат), які регулярно відвідують заняття з фі- зичної культури. Виявлено, що рівень фізичної підготовленості, за результатами більшості тестових вправ, знижується протягом періоду навчання. Спостерігається неоднорідність результатів більшості тестів, що вказує на їх рухову склад- ність для поточного рівня фізичної підготовленості студентів, які брали участь у дослідженні.
Висновки: Необхідна детальна розробка заходів щодо підвищення мотивації та ціннісних орієнтацій стосовно відно- шення студентів педагогічних спеціальностей до регулярної фізичної активності, а також поєднання індивідуального і групового підходу при розробці фізкультурних програм.Посилання
Benham, E., & Ciotto, C. (2014), Learn to move, move to learn, Principal Leadership, 15(4), рр. 40–44.
Fakhouri, T. H., Hughes, J. P., Burt, V. L., Song, M., Fulton, J. E., & Ogden, C. L. (2014), Physical activity in U.S. youth aged 12–15 years, Hyattesville, MD: National Center for Health Statistics.
Harris, J. (2014). Physical education teacher education students’ knowledge, perceptions and experiences of promoting healthy, active lifestyles in secondary schools, Physical Education and Sport Pedagogy, vol.19, no.5, pp. 466–480.
Howie, E., Schatz, J., & Pate, R. (2015), Acute effects of classroom exercise breaks on executive function and math performance: A dose-response study, Research Quarterly for Exercise and Sport, 86(3), рр. 217–224.
Liam, H., Williams, J., Aucott, L., Milne, J., Thomson, J., Greig, J. & Williams, M. (2010). Exercising attention within the classroom,
Developmental Medicine and Child Neurology, 52(10), рр. 929–934.
Meredith, M. D., & Welk, G. J. (2010). Fitnessgram/Activitygram test administration manual, New York, NY: Cooper Institute.
Morrow, J. R., Mood, D. P., Jackson, A. W., Disch, J. G., & Kang, M. (2016), Measurement and Evaluation in Human Performance, 5th ed. Champaign, IL: Human Kinetics Press
Ratey, J. J., & Hagerman, E. (2008), Spark: The revolutionary new science of exercise and the brain, New York: Little, Brown.
Stevens-Smith, D. A. (2016), Active bodies/active brains: the relationship between physical engagement and children’s brain development, Physical Educator, 29(6), рр. 719–732.
Tomporowski, P. (2008), Exercise and children’s intelligence, cognition and academic achievement, Education Psychology Review,
(2), рр. 111–131
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Kharkiv State Academy of Physical Culture
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.