Модель формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки

Автор(и)

  • Юлія Петренко Харківська державна академія фізичної культури,
  • Володимир Ашанін Харківська державна академія фізичної культури,
  • Юрій Петренко Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна,

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.034

Ключові слова:

фахівці, фізична культура і спорт, професійна підготовка, модель, кінезіологічна компетентність.

Анотація

Мета: обґрунтувати модель формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спор- ту.

Матеріал і методи: аналіз і узагальнення філософсько-методологічної, психолого-педагогічної та навчально- методичної літератури, методи моделювання та структурно-системного аналізу дали можливість з’ясувати сучасний стан теорії та практики підвищення якості педагогічного процесу, систематизувати та узагальнити інформацію про до- сліджуваний об’єкт формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у про- цесі їх професійної підготовки.

Результати: розглянуто сутність моделі формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, яка базується на системному аналізі підходів щодо підготовки фахівців у сфері фізичної культури і спорту. Зазначено передумови формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки.

Висновки: в результаті дослідження обґрунтовано структуру моделі формування кінезіологічної компетентності май- бутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки.

Посилання

Ашанін В.С., Мудрик В.І., Андрєєв М.В. (2019), Проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців фі-

зичної культури і спорту, Харків.

Голомазов С.В. (2003), Кинезиология точностных действий человека, М.:СпортАкадемПрес.

Дмитриев С.В. (2003), Учитесь читать движение, чтобы строить действие, Н.Новгород: Изд-во НГПУ.

Жилин Д.М. (2003), Теория систем, М. : Едиториал. УРСС.

Курысь В.Н. (2013), Биомеханика. Познание телесно-двигательного упражнения: учебное пособие, М. : Советский спорт.

Петренко Ю. І. (2018), Основні структурні компоненти кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, №5 (79), С. 184-199.

Петренко Ю. І. (2018), Теоретичні основи формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту засобами інформаційних технологій, Фізико-математична освіта, № 1 (2), С. 22-25.

Петренко Ю.І. (2019), Формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки : дис. канд. пед. наук : 13.00.04, Суми, 306 с.

Приходько В.В., Дзюбенко М.І. (2018), Місце кінезіологічної компетентності при вивченні природничо-наукових дисциплін у процесі професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту, Гуманізація навчально-виховного процесу, № 3(89), С.116-126.

Тимошенко О. В. (2009), Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : дис. докт. пед. наук : 13.00.04, Київ, 587 с.

Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltoratska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., Petrenko, Y. (2017), Teaching and learning informatization at the universities of physical culture, Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.

Petrenko Yu.I., Zigunov V.M., Balashov D.I., Bermudes D.V. and Shyshenko I.V. (2019), Use of the Software Biomechanics in Physical Culture and Sports Specialists’ Preparation, 42 international convention on information and communication technology, electronics and microelectronics (20-24.05.2019, Opatija, Croatia)), 915-919.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-30

Як цитувати

Петренко, Ю., Ашанін, В., & Петренко, Ю. (2019). Модель формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6К), 71–75. https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.034

Номер

Розділ

Статті