Модель формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.034Ключові слова:
фахівці, фізична культура і спорт, професійна підготовка, модель, кінезіологічна компетентність.Анотація
Мета: обґрунтувати модель формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спор- ту.
Матеріал і методи: аналіз і узагальнення філософсько-методологічної, психолого-педагогічної та навчально- методичної літератури, методи моделювання та структурно-системного аналізу дали можливість з’ясувати сучасний стан теорії та практики підвищення якості педагогічного процесу, систематизувати та узагальнити інформацію про до- сліджуваний об’єкт формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у про- цесі їх професійної підготовки.
Результати: розглянуто сутність моделі формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту, яка базується на системному аналізі підходів щодо підготовки фахівців у сфері фізичної культури і спорту. Зазначено передумови формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки.
Висновки: в результаті дослідження обґрунтовано структуру моделі формування кінезіологічної компетентності май- бутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки.Посилання
Ашанін В.С., Мудрик В.І., Андрєєв М.В. (2019), Проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців фі-
зичної культури і спорту, Харків.
Голомазов С.В. (2003), Кинезиология точностных действий человека, М.:СпортАкадемПрес.
Дмитриев С.В. (2003), Учитесь читать движение, чтобы строить действие, Н.Новгород: Изд-во НГПУ.
Жилин Д.М. (2003), Теория систем, М. : Едиториал. УРСС.
Курысь В.Н. (2013), Биомеханика. Познание телесно-двигательного упражнения: учебное пособие, М. : Советский спорт.
Петренко Ю. І. (2018), Основні структурні компоненти кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, №5 (79), С. 184-199.
Петренко Ю. І. (2018), Теоретичні основи формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту засобами інформаційних технологій, Фізико-математична освіта, № 1 (2), С. 22-25.
Петренко Ю.І. (2019), Формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки : дис. канд. пед. наук : 13.00.04, Суми, 306 с.
Приходько В.В., Дзюбенко М.І. (2018), Місце кінезіологічної компетентності при вивченні природничо-наукових дисциплін у процесі професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту, Гуманізація навчально-виховного процесу, № 3(89), С.116-126.
Тимошенко О. В. (2009), Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : дис. докт. пед. наук : 13.00.04, Київ, 587 с.
Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltoratska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., Petrenko, Y. (2017), Teaching and learning informatization at the universities of physical culture, Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.
Petrenko Yu.I., Zigunov V.M., Balashov D.I., Bermudes D.V. and Shyshenko I.V. (2019), Use of the Software Biomechanics in Physical Culture and Sports Specialists’ Preparation, 42 international convention on information and communication technology, electronics and microelectronics (20-24.05.2019, Opatija, Croatia)), 915-919.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Kharkiv State Academy of Physical Culture
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.