Організаційні аспекти використання інтернет- маркетингу в діяльності фітнес-клубу
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.038Ключові слова:
маркетинг, Інтернет, фітнес-клуб.Анотація
Мета – визначити організаційні аспекти використання Інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубу.
Матеріали і методи: у дослідженні використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел та документів, анкетування, методи маркетингового аналізу, методи математичної статистики. Дослідження проводило- ся на базі 5 фітнес-клубів м. Харкова. Усього у дослідженні прийняли участь 75 осіб. До складу респондентів входили: директори, заступники директора, адміністратори, інструктори, тренери.
Результати: на підставі проведеного маркетингового аналізу сформовано загальну картину можливостей мережі Ін- тернет у маркетинговій політиці фітнес-клубу.
Висновки: у результаті проведеного дослідження узагальнено інформацію стосовно особливостей використання ме- режі Інтернет в діяльності фітнес-клубу. Наведено результати проведеного анкетування стосовно особливостей ви- користання Інтернет-маркетингу в організаційно-управлінській діяльності фітнес-клубу.Посилання
Бондар А. С., Мамай В. С. (2016), Особливості висвітлення фізичної культури і спорту в Інтернет ресурсах. Збірник наукових
праць Харківської державної академії фізичної культури. Харків: ХДАФК. №3. С. 75-78.
Имас, Е.В., Мичуда, Ю. П., Ярмолюк, Е. В. (2015), Маркетинг в спорте: теория и практика: монографія. Киев, 228 с.
Ілляшенко С.М. (2011), Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій.
Київ. № 4. Т. ІІ. С. 64-74.
Кветна И. (2009), Маркетинг в социальных сетях – ставка на доверие. Маркетинг и реклама. № 6. С. 83–89.
Литовченко І.Л. (2008), Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія. Київ: Наукова думка, 196 с.
Литовченко І.Л. (2011), Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств.
Маркетинг і менеджмент інновацій. № 2. С. 88-94.
Окландер М. (2008), Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу. Маркетинг в Україні. № 3 (49). С. 29–35.
Sereda, N. (2015), “Analysis of the influence of marketing environment factors on the development of non-Olympic sports in sports
schools (on the example of sports tourism)”, Slobozhanskyi herald of science and sport : [scientific and theoretical journal]. Kharkiv : KSAPC,№ 3(47), рр. 83-85.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Kharkiv State Academy of Physical Culture
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.