Оцінювання рівня розвитку технічних навичок у спортсменів-орієнтувальників
DOI:
https://doi.org/10.15391//snsv.2019-6.046Ключові слова:
тест, спортивне орієнтування, читання карти, умовна позначкаАнотація
Мета: вивчення проблеми оцінювання рівня технічної підготовки спортсменів-орієнтувальників, розробка, впрова- дження тестів, які могли б допомогти тренеру та спортсменам визначити перспективи на напрями подальшого вдо- сконалення, ліквідувати недоліки в технічній підготовці.
Матеріали і методи: у дослідженні приймали участь студенти педагогічного університету, що займаються в секції спортивного орієнтування. Досліджувався рівень розвитку технічних навичок, вивчалися зміни у рівні технічної під- готовки внаслідок застосування спеціально розроблених тестів. Після застосування системи тестів було проведено аналіз успішності діяльності студентів у порівнянні з контрольною групою.
Результати: підчасспостереження та обробкиданихбуло виявлено, що систематичневикористання тестів набагато поліпшило рівень технічної підготовки спортсменів та може бути рекомендовано для використання в тренувальному процесі.
Висновки: враховуючи різноманітність змагальної діяльності у спортивному орієнтуванні, велика кількість та творче застосування тестів, їхня індивідуалізація допоможуть спортсменам повністю реалізувати свій потенціал.
Посилання
Агальцов, В. Н. (1990), Методика начального обучения спортивному ориентированию, ОГУФК, С.37-50.
Акимов, В. Г. (1975), "Пространственное представление и восприятие местности в условиях «ближней ориентации»", Проблемы физического воспитания студентов вузов, Брест, С.127-129.
Акимов, В. Г. (1987), Подготовка спортсмена-ориентировщика, Минск, 176 с.
Алешин, В. М. (2004), Карта в спортивном ориентировании, Воронеж, 171 с.
Васильева, З. В., Кобзевой, Л. Ф., Воронова, Ю. С. (2010), Контроль в процессе тренировки спортсменов-ориентировщиков: учебное пособие, Смоленск.
Казанцев, С. А. (2003), Особенности внимания спортсменов-ориентировщиков, Спб.ГАФК им. Лесгафта, С.31-38.
Ключникова, Н. Н. (2004), Техническая подготовка на учебных занятиях спортивным ориентированием, Ульяновск, 36 с.
Король, С. А. (2013), "Засоби спортивного орієнтування у фізичному вихованні студентів ВНЗ", Спортивний вісник Придніпров'я, №2, С. 241-244.
Левченко, І. Б., Кравченко, Л. І. (2013), Розробка уроків зі спортивного орієнтування, Київ, 125 с.
Мальчиков, А. В. (2003), Уроки ориентирования, Москва, №3, С. 42-43.
Маясов, К., Маясов, Л., Сапужак, І. (2007), "Аналіз структури підготовки спортсменів-орієнтувальників", Молода спортивна наука України, Львів, Вип. 11.
Моргунова, Т. В. (2008), Обучающие и контрольные тесты по спортивному ориентированию, Советский Спорт, 92 с.
Тыкул, В. И.(1990), Спортивное ориентирование, Москва, 159 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Kharkiv State Academy of Physical Culture
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.