ОПТИМАЛЬНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПОЧАТКОВИЙ ПЕРІОД НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. В. Коновалов [V. Konovalov] Національний університет цивільного захисту України, Україна
  • А. В. Касьян [A. Kas’an] Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка, Україна
  • А. В. Череднiченко [A. Cherednichenko] Харківський національний економічний університет, Україна

Ключові слова:

студенти, оптимальний, рух, функціональний стан

Анотація

Розглянуто напрямки наукового обґрунтування оптимального рівня рухової активності студентської молоді у початковий період навчання. В експерименті взяло участь 124 студенти 1–ІІ курсів Харківського національного економічного університету. Здійснено моніторинг рівня фізичної підготовленості, функціонального стану та успішності навчання студентів. Встановлено, що для сучасних умов організації навчання на I і II курсах оптимальною є висока і дуже висока рухова активність. Спеціально організовані заняття з фізичного виховання (4–8 годин на тиждень) нейтралізують дію несприятливих факторів, які супроводжують процес навчання. При цьому зберігається дуже високий рівень функціонального стану і забезпечується рівень успішності навчання вище середнього. Для підвищення результативності педагогічного процесу необхідна його оптимізація: введення технологізації, більш точне визначення конкретних цілей в умовах реалізації практичної мети навчання, здійснення особистісно-діяльнісного підходу.

Посилання

Boytchev K. New paradigm – integral promotion of health / K. Boytchev // International Scientific Congress. The modern Olympic Sports. – Kyiv : International Financial Agency Ltd, 1997. – p. 180.

Апанасенко Г. Л. Начало валеологии. Индивидуальное здоровье (сущность, феноменология, стратегия управления) / Г. Л. Апанасенко // Медичний часопис. – 2002. – № 5. – С. 45–49.

Бар-Ор О. Здоровье детей и двигательная активность : от физиологических основ до практического применения / О. Бар-Ор, Т. Роуланд; [пер. с англ. И. Андреев.] – К. : Олимпийская литература, 2009. – 528 с.

Бацунов С. Н. Особенности дозирования физических нагрузок в уроке со студентами младших курсов / С. Н. Бацунов // Актуальні проблеми фізичної культури та спорту в сучасних соціально-економічних та екологічних умовах : [матеріали міжн. наук. конф.] – Запоріжжя, 2000. – С. 35–36.

Буряк И. В. Изменение физического состояния и физической подготовленности студентов в зависимости от количества обязательных занятий по физическому воспитанию в неделю / И. Буряк, А. Демура, В. Гурай // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції «Наука і освіта». Том 44. Фізична культура і професійний спорт. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – С. 10–11.

Виленский М. Я. Физическая культура студента / М. Я. Виленский. – М. : Гардарики, 2001. – 448 с.

Круцевич Т. Ю. Рекреація у фізичній культурі різних

груп населення / Т. Ю. Круцевич, Г. В. Безверхня. – К. : Олімп. л-ра, 2010. – С. 63–67.

Пирогова Е. А. Совершенствование физического состояния человека / Е. А. Пирогова. – К. : Здоровье, 1989. – 168 с.

Подскребишева Н. Т. Коррекция психофизического состояния студентов экономических специальностей средствами настольного тенниса / Н. Т. Подскребишева / Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2012. – № 2. – С. 42–46.

Фалькова Н. І. Фізична підготовка студенток економічних спеціальностей з урахуванням їх морфофункціональних особливостей : автореф. дис. кан. наук. з ф.в. і спорту : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Н. І. Фалькова. – Львів : ЛДІФК, 2002. – 22 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-30

Як цитувати

Коновалов [V. Konovalov] В. В., Касьян [A. Kas’an] А. В., & Череднiченко [A. Cherednichenko] А. В. (2013). ОПТИМАЛЬНА РУХОВА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПОЧАТКОВИЙ ПЕРІОД НАВЧАННЯ. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(36), 16–19. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/20457

Номер

Розділ

1