Формування педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання у фаховій підготовці
Ключові слова:
педагогічна творчість, готовність, професійна підготовка, студенти, педагогічні умови, інтерактивні методи, педагогічна практикаАнотація
Розглянуто проблему формування готовності до педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання в процесі фахової підготовки. На основі аналізу наукової літератури визначено теоретичні засади дослідження проблеми педагогічної творчості вчителів; розкрито сутність та особливості педагогічної творчості вчителів фізичного виховання; розкрито зміст, компоненти готовності до педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання; проаналізовано стан процесу формування педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання в практиці фахової підготовки у вищих навчальних закладах; теоретично обґрунтовано та розроблено педагогічні умови формування готовності до педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання в процесі фахової підготовки; експериментально перевірено ефективність упроваджених педагогічних умов формування готовності до педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання в процесі фахової підготовки.
Посилання
Васьков Ю. В. Сучасні педагогічні інновації на уроках фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. В. Васьков // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2010. – № 3. – С. 142–144.
Волошенко О. В. Творчість як складова професійної самореалізації педагога : [метод. реком.] / О. В. Волошенко, В. І. Хрипун. – Черкаси : ЧОІПОПП. – 2009. – 34 с.
Докучаєва В. В. Інноваційна діяльність у сучасній педагогічній теорії і практиці / В. В. Докучаєва // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : [зб. наук. пр. : ред. В. С. Курило]. – Луганськ, 2010. – № 9 (196). – С. 181–192.
Карпюк Р. П. Мотивація студентів вищих технічних навчальних закладів до здоров’язбережувальної діяльності / Р. П. Карпюк // Наук. записки : зб. наук. статей : укл. Л. Л. Макаренко. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 91. – С. 104 – 116.
Ротерс Т. Т. Організаційно-педагогічні технології фізичного виховання школярів / Т. Т. Ротерс // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків, 2010. – № 6. – С. 98–101.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : [підручник] / С. О. Сисоєва. – К. : Міленіум, 2006. – 460 с. – ISBN: 966-80-63-87-7.
Сущенко А. В. Розвиток педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання в ході педагогічної практики / А. В. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : [зб. наук. пр. : редкол. Т. І. Сущенко (гол.ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2011. – Вип. 19 (72). – С. 275–280.
Черчата Л. М. Самостійна робота як середовище креативної діяльності / Л. М. Черчата // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : [зб.наук.пр. :за ред. проф. Т. І. Сущенко]. – Запоріжжя, 2009. – Вип. 3(56). – С. 404–408.
Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів: підручник : у 2 ч. / Б. М. Шиян. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2006. – Ч. 2. – 216 с. – ISBN: 966-609-005-8.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Люлмилв Вікторівна Зубченко [Lydmila Zubchenko]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.