Динаміка розумової працездатності хлопчиків упродовж другого року навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Ключові слова:
хлопчики, навчання в школі, розумова працездатністьАнотація
Проаналізовано одержані в ході однорічного констатувального експерименту дані щодо величин вияву та змін розумової працездатності 7-річних хлопчиків протягом кожного дня першого та останнього навчальних тижнів обох семестрів. Встановлено, що така працездатність за обсягом і швидкістю перероблення зорової інформації відзначається схожими тенденцією зміни та особливостями вияву, останні пов’язані з періодом навчального року і днем навчального тижня. Відзначена можливість підтримання протягом усього навчального тижня розумової працездатності хлопчиків на досягнутому рівні без шкоди для здоров’я і погіршення інших показників психофізичного стану за умови вдосконалення організації і змісту фізичного виховання, що реалізується щоденно у різних формах.
Посилання
Антропова М. В. Проблемы здоровья детей и их физическогоразвития / М. В. Антропова, Г. В. Бородкина, Л. М. Кузнецова // Здравоохранение Российской Федерации. – 1999. – С. 17–21.
Вишневский В. А. Здоровьесбережение в школе (педагогические стратегии и технологии) / В. А. Вишневский.– М. : Теория и практика физической культуры, 2002. – 270 с.
Власова О. І. Основи психології та педагогіки : [підручник] / О. І. Власова, А. А. Марушкевич; – 2-е вид., переробл. – К. : Знання, 2011. – 333 с.
Гуменна О. А. Фізіологічні характеристики організму дітей молодшого шкільного віку в різних умовах навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата біол. наук : спец. [03.00.13] «Фізіологія людини і тварин» / О. А. Гуменна. – К., 2006. – 20 с.
Коробейников Г. В. Взаимосвязь субъективного представления целостности и удовлетворенности жизнью с состоянием когнитивных функций у людей разного возраста / Г. В. Коробейников // Психология зрелости и старения. – 2001. – № 1(13). – С. 97–109.
Коробейнікова Л. Г. Особливості фізичного розвитку та формування психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку в умовах різних форм навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. біол. наук : спец. 03.00.13 «Фізіологія людини і тварин» / Л. Г. Коробейнікова. – К., 2002. – 19 с.
Лазарева В. С. Системное развитие школы : [монографія] / В. С. Лазарева. – М. : Теория и практика физ. культуры, 2002. – 300 с.
Ланда Б. Х. Методика комплексной оценки физического развития и физической подготовленности : [учеб.пособ.] / Б. Х. Ланда. – М. : Советский спорт, 2004. – 192 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізична культура. 1–4 класи. – Ірпінь : Перун, 2005. – 112 с.
Щорічна доповідь про стан здоров’я населення України та санітарно-епідемічну ситуацію : 2010 рік. – К., 2011. – 360 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Анатоліївна Клюс [Elena Klyus]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.