Динаміка розумової працездатності хлопчиків упродовж другого року навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

Автор(и)

  • Олена Анатоліївна Клюс [Elena Klyus] Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка,

Ключові слова:

хлопчики, навчання в школі, розумова працездатність

Анотація

Проаналізовано одержані в ході однорічного констатувального експерименту дані щодо величин вияву та змін розумової працездатності 7-річних хлопчиків протягом кожного дня першого та останнього навчальних тижнів обох семестрів. Встановлено, що така працездатність за обсягом і швидкістю перероблення зорової інформації відзначається схожими тенденцією зміни та особливостями вияву, останні пов’язані з періодом навчального року і днем навчального тижня. Відзначена можливість підтримання протягом усього навчального тижня розумової працездатності хлопчиків на досягнутому рівні без шкоди для здоров’я і погіршення інших показників психофізичного стану за умови вдосконалення організації і змісту фізичного виховання, що реалізується щоденно у різних формах.

Посилання

Антропова М. В. Проблемы здоровья детей и их физическогоразвития / М. В. Антропова, Г. В. Бородкина, Л. М. Кузнецова // Здравоохранение Российской Федерации. – 1999. – С. 17–21.

Вишневский В. А. Здоровьесбережение в школе (педагогические стратегии и технологии) / В. А. Вишневский.– М. : Теория и практика физической культуры, 2002. – 270 с.

Власова О. І. Основи психології та педагогіки : [підручник] / О. І. Власова, А. А. Марушкевич; – 2-е вид., переробл. – К. : Знання, 2011. – 333 с.

Гуменна О. А. Фізіологічні характеристики організму дітей молодшого шкільного віку в різних умовах навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата біол. наук : спец. [03.00.13] «Фізіологія людини і тварин» / О. А. Гуменна. – К., 2006. – 20 с.

Коробейников Г. В. Взаимосвязь субъективного представления целостности и удовлетворенности жизнью с состоянием когнитивных функций у людей разного возраста / Г. В. Коробейников // Психология зрелости и старения. – 2001. – № 1(13). – С. 97–109.

Коробейнікова Л. Г. Особливості фізичного розвитку та формування психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку в умовах різних форм навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. біол. наук : спец. 03.00.13 «Фізіологія людини і тварин» / Л. Г. Коробейнікова. – К., 2002. – 19 с.

Лазарева В. С. Системное развитие школы : [монографія] / В. С. Лазарева. – М. : Теория и практика физ. культуры, 2002. – 300 с.

Ланда Б. Х. Методика комплексной оценки физического развития и физической подготовленности : [учеб.пособ.] / Б. Х. Ланда. – М. : Советский спорт, 2004. – 192 с.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізична культура. 1–4 класи. – Ірпінь : Перун, 2005. – 112 с.

Щорічна доповідь про стан здоров’я населення України та санітарно-епідемічну ситуацію : 2010 рік. – К., 2011. – 360 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-30

Як цитувати

Клюс [Elena Klyus] О. А. (2013). Динаміка розумової працездатності хлопчиків упродовж другого року навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(38), 132–140. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/20593

Номер

Розділ

Статті