Особливості фізичної підготовленості дівчат, які є ученицями 5–9 класів і за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи
Ключові слова:
спеціальна медична група, дівчата, основна школа, фізична підготовленістьАнотація
Вивчали деякі показники, що характеризують фізичну підготовленість дівчат 10–15 років, які займаються фізичним вихованням у загальноосвітньому навчальному закладі за програмою для спеціальної медичної групи. Використовуючи комплекс адекватних методів одержали дані, які свідчать про те, що в кожному віці в дівчат з різною нозологією значення деяких показників між собою суттєво відрізняються. Одержані дані засвідчують необхідність їх урахування, передусім під час оцінювання показників фізичної підготовленості в кожній досліджуваній вибірці учениць основної школи для підвищення їх мотивації до здійснення фізичної активності у позаурочній та позашкільній діяльності.
Посилання
Ареф’єв В. Г. Фізична культура в школі (молодому спеціалісту) : [навч. посіб. для студ. вищих навч. закладів] / В. Г. Арєф’єв, Г. А. Єдинак. – 3-е вид. перероб. і доповн. – Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький, 2007. – 248 с.
Бар-Ор О. Здоровье детей и двигательная активность: от физиологических основ до практического применения / О. Бар-Ор, Т. Роланд ; пер. с англ. И. Андреев. – К. : Олимп. л-ра, 2009. – 528 с.
Безверхня Г. В. Мотивація до занять фізичною культурою і спортом школярів 5–11 класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. виховання та спорту : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / Г. В. Безверхня. – Львів, 2004. – 23 с.
Виленская Т. Е. Принципы формирования и организация физического воспитания в спецмедгруппах / Т. Е. Виленская, Э. А. Кудаев // Теория и практика физической культуры. – 2005. – № 1. – С. 25–27.
Декерс Л. Мотивация. Теория и практика / Л. Декерс. – М. : Гросс Медиа, 2007. – 637 с.
Занюк С. С. Психологія мотивації : навч. посіб. / С. С. Занюк. – Луцьк : Волинський держ. ун-т, 2003. – 123 с.
Коваленко Т. Г. Социально-биологические основы физической культуры : [монография] / Т. Г. Коваленко. – Волгоград : ВГУ, 2000. – 224 с.
Круцевич Т. Ю. Управление физическим состоянием подростков в системе физического воспитания : автореф. дис. на соиск. ученой степени д-ра наук по физ. воспитанию и спорту : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фіз. виховання різних груп населення» / Т. Ю. Круцевич. – К, 2000. – 44 с.
Лечебная физическая культура : [справ очник] / В. А. Епифанов, В. Н. Мошков, Р. И. Антуфьева. – М. : Медицина, 1988. – 528 с.
Лотоненко А. В. Культура физическая и здоровье : [монография] / А. В. Лотоненко, Г. Р. Гостев, С. Р. Гостева. – М. : Еврошкола, 2008. – 450 с.
Лях В. И. Критерии оценки успеваемости учащихся и эффективности деятельности учителя физической культуры / В. И. Лях, Л. Б. Кофман, Г. Б. Мейсон. – М., 1992. – 22 с.
Малхазов О. Р. Психологія та психофізіологія управління руховою діяльністю : [монографія] / О. Р. Малхазов. – К. : Євролінія, 2002. – 320 с.
Москаленко Н. В. Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра наук з фіз. вих. та сп. : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фіз. виховання різних груп населення» / Н. В. Москаленко. – К., 2009. – 42 с.
Майєр В. І. Фізична культура. Програма для спеціальної медичної групи. 5–9 класи / Авт-укл. В. І. Майєр, В. В. Деревянко. – К, 2008. – 52 с.
Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность / Х. Хекхаузен. – 2-е изд., стереотип. – СПб. : Питер ; М. : Смысл, 2003. – 860 с.
Kilpatrick M. Physical activity motivation : а practitioner’s guide to self-determination theory / M. Kilpatrick, E. Hebert, D. Jacobsen // International Journ. of Sport Psychol. – Roma, 2002. – vol. 73 (4). – Pp. 36–41.
Ntoumanis N. Motivation in physical education classes : а self-determination theory perspective / N. Ntoumanis, M. Standage // Theory and Research in Education. – Lawrence, 2011. – Vol. 7.2. – Pp. 194–202.
Physical Education, Sport and Physical Activity Strategy for Children & Young People / Bournemouth & Poole Physical Education, Sport and Physical Activity Strategy. – 2013.
Sas-Nowosielski K. Participation of youth in physical education from the perspective of self-determination theory / K. Sas-Nowosielski // Human Movement. – Warsaw : Versita, 2008. – Pp. 134–141.
Yli-Piipari S. Relationships between physical education students motivational profiles, enjoyment, state anxiety, and self-reported physical activity / S. Yli-Piipari, A. Watt // Journ. of Sports Science & Medicine. – 2009. – Vol. 8. – Pp. 327–336.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Валерій Анатолійович Мазур [Valeriy Mazur]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.