Формування готовності студентів до валеологічної діяльності як одна з умов успішної професійної підготовки
Ключові слова:
професійна готовність, валеологічна освіта, студентиАнотація
Розглянуто основні елементи професійної підготовки студентів факультету фізичного виховання і спорту. Особлива увага надана дослідженню валеологічного компоненту підготовки, основою якої є сформована професійна готовність, що робить першочерговим вплив на професійну поведінку майбутнього інструктора з фізичного виховання дошкільного закладу освіти. Проведене дослідження доводить необхідність комплексного підходу до проблеми професійної підготовки студентів факультету фізичного виховання і спорту і формування готовності до валеологічної діяльності починаючи з першого курсу навчання в університеті.Посилання
Борытко Н. М. Гуманитарные принципы профессионального образования педагога-воспитателя в системе непрерывного образования / Н. М. Борытко // Известия Волгоградского государственного педагогического университета. – 2012. – Т. 75. – № 11. – С. 41–45.
Иржасова Ж. С. Содержание системы формирования социально-этической компетенции у будущих учителей начальных классов [Электронный ресурс] / Ж. С. Иржасова // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – № 2. – Режим доступа : www.science-education.ru/108-8950.
Карасёва Т. В. Развитие готовности педагогов к формированию здорового образа жизни у школьников / Т. В. Карасёва. – Шуя, 2004. – 152 с.
Кошман Д. М. Сущностные характеристики акмеологической компетентности будущего педагога / Д. М. Кошман, М. Г. Кошман // Вiсник МДПУ імя І. П. Шамякіна. – 2011. – Т. 3. – № 2. – С. 38–42.
Лебедева С. А. Проблемы и пути развития дошкольного образования / С. А. Лебедева // Научный поиск. – 2012. – Т. 5. – № 3. – С. 7–11.
Мешко Г. М. Формування компетентності здоров’язбереження у майбутніх педагогів / Г. М. Мешко // Професійні компетенції та компетентності вчителя : матеріали регіонального науково-практичного семінару). – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2006. – С. 17–21.
Нестеров А. Н. К вопросу о готовности педагога к формированию здорового способа жизни школьников / А. Н. Нестеров // Научный поиск. – 2012. – Т. 1, № 2. – С. 77–79.
Новиков Д. С. Здравотворческая культура бакалавра образования в пространстве педагогического исследования [Электронный ресурс] / Д. С. Новиков // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – № 2. – Режим доступа : www.science-education.ru/108-8849.
Ольховий О. М. Рівень готовності випускників вищих військових навчальних закладів до управління фізичною підготовкою / О. М. Ольховий // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.] – Харків : ХДАФК, 2012. – № 3. – С. 140–144.
Полищук Н. Н. Структура готовности учителя к формированию здоровьесберегающей компетентности учеников / Н. Н. Полищук // Вектор науки ТГУ. – 2012. – Т. 12. – № 1. – С. 202–206.
Пономарёва Л. М. О профессиональном становлении будущего учителя / Л. М. Пономарёва // Начальная школа. – 2000. – № 10. – С. 6–10.
Хозяинов Г. И. Акмеология физической культуры и спорта : учеб. пособие для студентов высшей школы / Г. И. Хозяинов, Н. В. Кузьмина, Л. Е. Варфоломеева. – М. : Академия, 2005. – 208 с.
Черньонков Я. Особливості формування професійної культури майбутнього вчителя / Я. Черньонков // Рідна школа. – 2002. – № 12. – С. 14–17.
Югова Е. А. Анализ структуры и содержания здоровьесберегающей компетенции студентов педагогического вуза [Электронный ресурс] / Е. А. Югова. – Режим доступа : http:www.rsvpu.ru/filedirectory/3468/yugova_analiz_struktur.pdf.
Яремчук С. В. Професійно-психологічна спрямованість особистості майбутнього вчителя / С. В. Яремчук // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 1. – С. 89–96.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тарас Михаїлович Семанишин [Taras Semanishin]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.