Здоров’ярозвиваючі технології фізичного виховання в педагогічному процесі вищих навчальних закладів
Ключові слова:
здоров’язберігаючі технології, функціональний стан, метод індексів, студентиАнотація
Розглянуто питання застосування здоров’ярозвиваючих технологій фізичного виховання у вищій школі. Проаналізовано аспекти здоров’ярозвиваючих технологій з метою оптимізації процесу збереження та зміцнення здоров’я студентів технічних вищих навчальних закладів. Проведено аналіз літературних джерел, узагальнено уявлення про здоровий спосіб життя, зорієнтований на здоров’язбереження. Досліджено функціональний стан та рівень фізичної підготовленості студентів технічного вищого навчального закладу. Визначено, що фізичний розвиток студентів відповідає середньому рівню. Рівень фізичної підготовленості є низьким і має значні резерви для підвищення. Визначено умови реалізації здоров’ярозвиваючої технології фізичного виховання.
Посилання
Бойченко Т. Валеологія – мистецтво бути здоровим / Т. Бойченко // Здоров’я та фізична культура. – 2005. – № 2. – С. 1–4.
Кобяков Ю. П. Проектирование и реализация здоровьеразвивающей технологии физического воспитания студентов вузов : автореф. дис. на соискание ученой степени д-ра пед. наук : спец 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Ю. П. Кобяков. – М., 2006. – 38 с.
Круцевич Т. Ю. Нормування результатів підготовленості дітей, підлітків та юнацтва методом індексів / Т. Ю. Круцевич // Спортивний вісник Придніпров’я : [науково-треоретичний журнал]. – Дніпропетровськ : ДДІФКС, 2005. – N 2. – С. 22–27.
Ланда Б. Х. Методика комплексной оценки физического развития и физической подготовленности : [учеб. пособие] / Б. Х. Ланда. – 3-е изд., испр. и доп. – М. : Советский спорт, 2006. – 208 с.
Луговской О. Е. Актуальні питання формування культури здоров’я студентів гірничих спеціальностей / О. Е. Луговской // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2012. –№ 5(2). –С. 7–10.
Михалюк Е. Л. Исследование физической работоспособности и максимального потребления кислорода : [учеб. пособие] / Е. Л. Михалюк, А. Н. Бражников. – Запорожье, 2000. –20 с.
Особенности адаптации системы внешнего дыхания, кровообращения, морфофункциональных показателей и уровня здоровья студентов / [С. А. Кабанов, Т. В. Потапов, А. П. Исаев и др.] // Теория и практика физ. культуры. – 2005. – N 8. – С. 45–48.
Пильненький В. В. Характеристика стану здоров’я та фізичного розвитку студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України / В. В. Пильненький // Молода спортивна наука України : [Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту]. – Вип. 7. – Т. 2. – Львів, 2003. – С. 229–234.
Путров С. Ю. Основні аспекти здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні студентів технічного університету / С. Ю. Петров, Л. П. Сущенко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2007. – № 3. – С. 89–94.
Савчук С. А. Корекція фізичного стану студентів технічних спеціальностей в процесі фізичного виховання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. Виховання : спец. 24.00.02 «Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення» / С. А. Савчук. – Рівне, 2002. – 18 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів : [Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів] / Л. П. Сергієнко. – К. : Олімпійська література, 2001. – 440 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Вікторівна Чухланцева [Chukhlantseva, Natalia], Людмила Григорівна Сокол [Luydmila Sokol], Тетяна Володимирівна Напалкова [Tatyana Napalkova], Наталя Лбвівна Барська [Natalia Barskay]
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.