Дослідження показників функціонального стану сенсорних систем дітей з вадами зору

Автор(и)

  • Людмила Єгорівна Шестерова [Liudmila Shesterova] Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

вади зору, сенсорні системи, школярі середніх класів

Анотація

Розглядаються питання функціонального стану і значення сенсорних систем у життєдіяльності людей з вадами зору, зокрема, школярів середніх класів. Дані дослідження свідчать про вплив функціонального стану зорового аналізатора на показники окремих функцій вестибулярної, слухової, тактильної сенсорних систем школярів середніх класів з вадами зору. Передбачається продовжити роботу в напряму підвищення функціонального стану сенсорних систем школярів, що погано бачать, шляхом розробки та впровадження комплексу спеціально спрямованих вправ.

Посилання

Ахмадеев Р. Р. Физиологические основы индивидуальных алгоритмов профилактики зрительного утомления и нарушения зрительных функций у пользователей компьютерами средствами физической культуры / Р. Р. Ахмадеев, Р. Р. Гирфатуллина, Н. Н. Егорова // Теория и практика физической культуры. – 2010. – № 2. – С. 7–10.

Бондаренко С. Тренування зорового аналізатора учнів 11–12 років при роботі з комп’ютером / С. Бондаренко, О. Коробова // Наукові записки. Серія: Педагогіка. – 2007. – № 3. – С. 80–83.

Єльфімова О. Значення та особливості розвитку координаційних здібностей дітей з порушеннями слуху, які займаються баскетболом / О. Єльфімова, Г. Шамардіна // Спортивний вісник Придніпров’я. – 2004. – № 5. – С. 77–79.

Зайцев А. Равновесие наших тел / А. Зайцев // Знание – сила. – 2007. – № 6. – С. 65–68.

Коткова Л. Ю. Коррекционно-развивающая методика совершенствования двигательных качеств и координационных способностей слабовидящих школьников 14–15 лет : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Ю. Коткова. – Омск, 2005. – 259 с.

Кручинин В. А. Формирование пространственной ориентировки у детей с нарушениями зрения в процессе школьного обучения / В. А. Кручинин. – СПб. : 1991. – 139 с.

Майєр В. І. Профілактика зорового стомлення і розвиток зорових здібностей / В. І. Майєр // Теорія та методика фізичного виховання. – 2002. – № 3. – С. 39–46.

Особенности познавательной деятельности слепых и слабовидящих школьников / [под ред. А. И. Зотова, А. Г. Литвака]. – Л. : ЛГПИ им. А. И. Герцена, 1974. – 210 с.

Плаксина Л. И. Развитие зрительного восприятия у детей с нарушениями зрения / Л. И. Плаксина. – М. : ВОС, 1985. – 118 с.

Сермеев Б. В. Физическое воспитание слабовидящих детей : [пособие для учителей] / Б. В. Сермеев. – М. : Просвещение, 1983. – 96 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-30

Як цитувати

Шестерова [Liudmila Shesterova] Л. Є. (2013). Дослідження показників функціонального стану сенсорних систем дітей з вадами зору. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(36), 72–75. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/21294

Номер

Розділ

3