Настільний теніс як засіб розвитку координаційних здібностей студентів коледжу
Ключові слова:
студенти, заняття настільним тенісом, координаційні здібності, вибірковість і концентрація увагиАнотація
Представлено результати початкових досліджень рівня розвитку координаційних здібностей і окремих властивостей уваги студентів коледжу, які обрали секційні заняття настільним тенісом як форму організації фізичного виховання. У дослідженнях прийняли участь студенти віком 15–16 років у кількості 80 осіб (40 юнаків та 40 дівчат). Отримані результати, в більшості випадків, свідчать про середній рівень розвитку координаційних здібностей та властивостей уваги підлітків.
Посилання
Барчукова Г. В. Теория и методика настольного тенниса : [учебник для студ. вузов] / Г. В. Барчукова, В. М. Богушас, О. В. Матыцин : [под ред. Г. В. Барчуковой]. – М. : Академия, 2006. – 528 с.
Круцевич Т. Ю. Теория и методика физического воспитания / Т. Ю. Круцевич. – К. : Олимпийская литература, 2003. – 424 с.
Ласькова В. Г. Лабораторные занятия по общей психологии / В. Г. Ласькова. – Харьков, 2000. – 117 с.
Николаева Е. И. Психофизиология. Психологическая физиология с основами физиологической психологии : [учебник] / Е. И. Николаева. – М. : ПЕРСЭ; Логос, 2003. – С.235–248.
Подскребишева Н. Т. Коррекция психофизического состояния студентов экономических специальностей средствами настольного тенниса // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2012. – № 2. – С. 42–46.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів / Л. П. Сергієнко. – К. : Олімпійська література, 2001. – 438 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Едуардівна Коломійцева [Kolomiytseva O.], Я. Радченко [Radchenko Ya.]
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.