Індивідуальний підхід і диференціація як провідні принципи організації навчальних занять з фізичного виховання дітей з ослабленим здоров’ям

Автор(и)

  • А. В. Казанцева [Kazantseva A.] Харківська державна академія фізичної культури,

Ключові слова:

диференціація, функціональні можливості, адаптація, фізичне навантаження, спеціальна група

Анотація

Розглянуті організаційно-методичні аспекти реалізації індивідуального та диференційованого підходів на уроках фізичної культури зі школярами, які мають відхилення у стані здоров’я. Розкрито зміст диференціації, указані особливості застосування фізичних вправ у залежності від ступеня порушень і рівня функціональних можливостей тих, хто займається.

Посилання

Аксьонова О. П. Наука бути здоровим. Програма формування фізичної культури учнів початкової школи / О. П. Аксьонова. – Запоріжжя : ЗОІППО, 2005. – 63 с.

Булич Э. Г. Физическое воспитание в специальных медицинских группах / Э. Г. Булич. – М. : Высшая школа, 1986. – 255 с.

Денисенко Н. Ф. Через рух – до здоров’я дітей / Н. Ф. Денисенко, О. П. Аксьонова. – Запоріжжя : Диво, 2006. – 122 с.

Королевська Т. Ю. Здоров’язберігальні технології в практиці початкового навчання / Т. Ю. Королевська // Фізичне виховання в школах України. – 2010. – № 5 (17). – С. 41–48.

Лейкин М. Г. Методические указания по гимнастике: Методика применения тренажера «Успех» / М. Г. Лейкин. – Симферополь : СГУ, 1988. – 30 с.

Леко Б. Диференціація фізичного виховання у ВНЗ – шлях до спорту для всіх / Б. Леко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наук. пр. за ред. проф. Єрмакова С. С.]. – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2003. – № 22. – С. 101–112.

Лечебная физкультура и врачебный контроль / [под ред. В. А. Епифанова, Г. Л. Апанасенко, М. И. Фонарева и др.]. – М. : Медицина, 1990. – 368 с.

Нормирование нагрузок в физическом воспитании школьников / [Л. Е. Любомирский, Д. П. Букреева, Р. М. Васильева и др.] – М. : Педагогика, 1989. – 189 с.

Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 р. № 518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» // Фізичне виховання в школах України. – 2010. – № 6 (18). – С. 9–18.

Носай О. Л. Вправи для учнів спеціальної медичної групи / О. Л. Носай, Л. М. Коваль // Фізичне виховання в школах України. – 2010. – № 6 (18). – С. 19–28.

Отдельнова В. Тренажеры в работе с детьми с нарушениями опорно-двигательного аппарата / В. Отдельнова // Дошкольное воспитание. – 2005. – № 6. – С. 74–76.

Петровский В. В. Проблемы дифференцированного физического воспитания в средней школе / В. В. Петровский, Т. Ю. Круцевич // Теория и практика физической культуры. – 1990. – № 5. – С. 47–50.

Тихвинский С. Б. Детская спортивная медицина / С. Б. Тихвинский, С. В. Хрущев. – М. : Медицина, 1980. – 440 с.

Хрущев С. В. Врачебный контроль за физическим воспитанием школьников / С. В. Хрущев. – М. : Медицина, 1980. – 224 с.

Язловецкий В. С. Физическое воспитание подростков с ослабленным здоровьем / В. С. Язловецкий. – К. : Здоров’я, 1987. – 136 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-10-30

Як цитувати

Казанцева [Kazantseva A.] А. В. (2012). Індивідуальний підхід і диференціація як провідні принципи організації навчальних занять з фізичного виховання дітей з ослабленим здоров’ям. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(31), 7–11. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/21903

Номер

Розділ

1