Контроль розвитку максимальної сили студентів
Ключові слова:
фізичне виховання, шкали оцінок, силові здібності, студенти, нормативи оцінки, станова силаАнотація
Відображено показники розвитку максимальної сили та їх взаємозв’язки з антропометричними даними студентів-юнаків 17–20 років у процесі фізичного виховання під час навчання у вищих навчальних закладах. Установлено позитивну динаміку розвитку максимальної сили за показниками динамометрії кисті правої руки, станової сили, згиначів передпліччя правої руки, розгиначів ніг у студентів чотирьох вікових груп у межах від 7,3 % до 12,4 %. Запропоновано методику обчислення індексів сили та нормативи оцінки за 12-бальною сигмовидною шкалою для контролю у тестових вправах розвитку максимальної сили студентів певного віку.Посилання
Гунько П. М. Педагогічні умови реалізації особистісно-орієнтованого підходу у процесі занять фізичними вправами силової спрямованості / П. М. Гунько // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наук. праць]. – Харків : ХОВНОКУ–ХДАДМ, 2012. – № 5. – С. 55–58.
Зянкин А. Н. Сила: ее развитие и динамика у студенческой молодежи в период обучения в вузе / А. Н. Зянкин // Физическое воспитание студентов. – Харьков : ХООНОКУ–ХГАДИ, 2011. – № 2. – С. 44–46.
Михайлов В. Оцінювання максимальної сили та силової витривалості у жимі лежачи (в системі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів) / В. Михайлов, В. Михайлов, О. Попович // Спортивна наука України. – 2010. – № 1. – С. 64–75.
Прусик К. Вік і статеві відмінності в силі ніг і активації рухів / К. Прусик, Я. Лапсо, В. Гиованіс // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наук. праць]. – Харків : ХОВНОКУ–ХДАДМ, 2011. – № 10. – С. 125–129.
Санкевич В. А. Вікові зміни критеріїв оцінки стану розвитку силових здібностей студентів 17–19 років, які навчаються у педагогічному університеті / В. А. Санкевич // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. праць]. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 11. – С. 313–316.
Сергиенко Л. П. Новый взгляд на структуру двигательных способностей человека / Л. П. Сергиенко // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2011. – № 2. – С. 101–113.
Сергієнко Л. П. Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти : [підруч.] / Л. П. Сергієнко. – К. : КНТ, 2010. – 776 с.
Худолій О. М. Закономірності розвитку силових здібностей у фізичному вихованні і спорті. Повідомлення І / О. М. Худолій // Теорія та методика фізичного виховання. – Харків : ОВС, 2011. – № 1. – С. 19–34.
Черкашин Р. Рівень розвитку сили у студентів вищих навчальних закладів / Р. Черкашин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [зб. наук. праць]. – Луцьк : Вежа, 2010. – № 2 (10). – С. 73–75.
Reiman M. P. Functional Testing in Human Performance / M. P. Reiman, R. С. Manske. – Champaign, IL. : Human Kinetics, 2009. – 308 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Володимир Миколайович Сергієнко [Sergienko V.]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.