Контроль розвитку максимальної сили студентів

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Сергієнко [Sergienko V.] Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка,

Ключові слова:

фізичне виховання, шкали оцінок, силові здібності, студенти, нормативи оцінки, станова сила

Анотація

Відображено показники розвитку максимальної сили та їх взаємозв’язки з антропометричними даними студентів-юнаків 17–20 років у процесі фізичного виховання під час навчання у вищих навчальних закладах. Установлено позитивну динаміку розвитку максимальної сили за показниками динамометрії кисті правої руки, станової сили, згиначів передпліччя правої руки, розгиначів ніг у студентів чотирьох вікових груп у межах від 7,3 % до 12,4 %. Запропоновано методику обчислення індексів сили та нормативи оцінки за 12-бальною сигмовидною шкалою для контролю у тестових вправах розвитку максимальної сили студентів певного віку.

Посилання

Гунько П. М. Педагогічні умови реалізації особистісно-орієнтованого підходу у процесі занять фізичними вправами силової спрямованості / П. М. Гунько // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наук. праць]. – Харків : ХОВНОКУ–ХДАДМ, 2012. – № 5. – С. 55–58.

Зянкин А. Н. Сила: ее развитие и динамика у студенческой молодежи в период обучения в вузе / А. Н. Зянкин // Физическое воспитание студентов. – Харьков : ХООНОКУ–ХГАДИ, 2011. – № 2. – С. 44–46.

Михайлов В. Оцінювання максимальної сили та силової витривалості у жимі лежачи (в системі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів) / В. Михайлов, В. Михайлов, О. Попович // Спортивна наука України. – 2010. – № 1. – С. 64–75.

Прусик К. Вік і статеві відмінності в силі ніг і активації рухів / К. Прусик, Я. Лапсо, В. Гиованіс // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наук. праць]. – Харків : ХОВНОКУ–ХДАДМ, 2011. – № 10. – С. 125–129.

Санкевич В. А. Вікові зміни критеріїв оцінки стану розвитку силових здібностей студентів 17–19 років, які навчаються у педагогічному університеті / В. А. Санкевич // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. праць]. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 11. – С. 313–316.

Сергиенко Л. П. Новый взгляд на структуру двигательных способностей человека / Л. П. Сергиенко // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2011. – № 2. – С. 101–113.

Сергієнко Л. П. Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти : [підруч.] / Л. П. Сергієнко. – К. : КНТ, 2010. – 776 с.

Худолій О. М. Закономірності розвитку силових здібностей у фізичному вихованні і спорті. Повідомлення І / О. М. Худолій // Теорія та методика фізичного виховання. – Харків : ОВС, 2011. – № 1. – С. 19–34.

Черкашин Р. Рівень розвитку сили у студентів вищих навчальних закладів / Р. Черкашин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [зб. наук. праць]. – Луцьк : Вежа, 2010. – № 2 (10). – С. 73–75.

Reiman M. P. Functional Testing in Human Performance / M. P. Reiman, R. С. Manske. – Champaign, IL. : Human Kinetics, 2009. – 308 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-10-30

Як цитувати

Сергієнко [Sergienko V.] В. М. (2012). Контроль розвитку максимальної сили студентів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(31), 11–16. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/21907

Номер

Розділ

1