Аналіз рівня розвитку координаційних здібностей у дітей з порушенням зору
Ключові слова:
координаційні здібності, вади зору, молодший шкільний вікАнотація
Проаналізовано рівень розвитку координаційних здібностей у дітей молодшого шкільного віку з вадами зору. Відхилення у роботі зорового аналізатора певною мірою утруднюють формування рухових умінь, розвиток фізичних здібностей. Найбільше відставання виявлено за показниками тестів, які відображають рівень розвитку здібності до орієнтації у просторі та здібності зберігати динамічну рівновагу. Розвитком координаційних здібностей у дітей даної категорії треба керувати, враховуючи глибину захворювання, вік та психоемоційний стан дитини.
Посилання
Воловик Н. І. Дослідження координаційних здібностей у дітей 4-5 років з порушення зору / Н. І. Воловик // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: [наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова С. С.] – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2007. – № 4. – С. 28–31.
Воловик Н. І. Методика розвитку координаційних здібностей у дітей 4–5 років з порушення зору / Н. І. Воловик // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова С. С.] – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2007. – № 10. – С. 12–15.
Гложик І. З. Розвиток координаційних здібностей та біохімічні зміни у школярів молодшого шкільного віку при заняттях хореографією / І. З. Гложик, А. В. Явдошик // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова С. С.] – Харків : ХДАДМ (ХХПІ), 2011. – № 9. – С. 30–34.
Ковиліна В. Г. Корекція рухових якостей дітей середнього дошкільного віку з порушенням зору : автореф. дис. кандидата пед. наук / В. Г. Ковиліна. – ПДПУ. – О., 2004. – 21 с.
Сєдова О. О. Особливості організації занять з фізичного виховання дітей дошкільного віку з вадами зору / О. О. Сєдова, Л. Є. Шестерова // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теор. журнал]. –Харків : ХДАФК, 2011. – № 3. – С. 11–13.
Теория и организация адаптивной физической культуры : [учебник] / Содержание и методика адаптивной физической культуры и характеристика ее основных видов : [под общей ред. проф. Эвсеева С. П.]. – Т. 2 – М. : Советский спорт, 2005. – 448 с.
Яримбаш К. С. Педагогічні основи корекції рухової сфери слабозорих підлітків засобами плавання : автореф. дис. кандидата пед. наук / К. С. Яримбаш. – Інститут спеціальної педагогіки АПН України. – К., 2006. – 22 с.
Krystyna Gawlik. Chosen coordination abilities in blind children and youth : [monography] / Krystyna Gawlik, Anna Zwierzchowska // Coordination Motor Abilities in Scientific Research / International Associational of Sport Kinetics. – Biala Podlaska, 2005. – 468 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Зинов'ївна Гложик [Glozhyk I.], Зоряна Мирославівна Якимец [Yakimets Z.]
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.