Глобалізація і її вплив на розвиток світового професійного тенісу

Автор(и)

  • Ольга Володимирівна Борисова [Borysova O.] Національний університет фізичного виховання і спорту України,

Ключові слова:

глобалізація, професійний теніс, організація, управління, комерціалізація, професіоналізація, система

Анотація

 Розглянуто вплив глобалізації на формування сучасної системи організації професійного тенісу, що представляє собою транснаціональне об’єднання із глобальним рівнем управління, діяльність якого спрямована на трансформацію виду спорту в прибуткове комерційне підприємство з домінуючою в ньому культурою «наддержав» (переважно США), де результат роботи (продукт – видовище) продається більш ніж у 200 країнах. Глобалізація тенісу в економічному, організаційному, правовому, виробничо-технічному, інформаційному, науково-технологічному, соціальному, політичному та іншому проявах обумовила формування структури світової тенісної буржуазії, поєднуваної корпоративними (насамперед економічними) інтересами.

Посилання

Алексеев С. В. Международное спортивное право : [учебник для студентов вузов, обучающихся по направлениям 030500 «Юриспруденция» и 032101 «Физическая культура и спорт»] / С. В. Алексеев // [под. ред. П. В. Крашенинникова]. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, Закон и право, 2008. – 895 с.

Алтухов С. В. Государственное управление и рыночное саморегулирование экономики профессионального спорта в Российской Федерации : автореф. дисс. канд. экон. наук / С. В. Алтухов. – Москва, 2007. – 27 с.

Ангелевич А. Страницы истории / А. Ангелевич // Теннис–82. – М. : Физкультура и спорт. – С. 61–64.

Мічуда Ю. П. Сфера фізичної культури і спорту в умовах ринку. Закономірності функціонування та розвитку / Ю. П. Мічуда. – К. : Олімпійська література, 2007. – 216 с.

Adidas «Group history» : [Электронный ресурс] / Режим доступа к журналу : http://www.adidas-group.com/en/overview/history/default.asp

Bairner A. Sport, nationalism, and globalization: European and North Americanperspectives / A. Bairner. – Albany : State University of New York Press, 2001. – P. 135–146.

Courier J. Tennis is dependent on jet travel, CNN. Com, 6 December, 2004 : [Электронный ресурс] / J. Courier. – Режим доступа : http://www.cnn. com/2004/TECH/12/02/explorers.jimcourier/index.html

Maguire J. Power and global sport / J. Maguire. – London : Routledge, 2005. – P. 207–233.

Ritzer G. The globalization of nothing / G. Ritzer. – Pine Forge Press, 2004. – P. 43–57.

Sandler D. M. Olympic Sponsorship vs. «Ambush» Marketing: Who Gets the Gold? / D. M. Sandler, D. Shani // Journal of Advertising Research. – 1989. – № 29 (4). – P. 9–14.

Sony Ericsson WTA Tour Story : [Электронный ресурс] / Режим доступа : http://www.sonyericssonwtatour.com/page/News /2011.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-30

Як цитувати

Борисова [Borysova O.] О. В. (2012). Глобалізація і її вплив на розвиток світового професійного тенісу. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5-1(32), 117–123. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/22038

Номер

Розділ

6