Глобалізація і її вплив на розвиток світового професійного тенісу
Ключові слова:
глобалізація, професійний теніс, організація, управління, комерціалізація, професіоналізація, системаАнотація
Розглянуто вплив глобалізації на формування сучасної системи організації професійного тенісу, що представляє собою транснаціональне об’єднання із глобальним рівнем управління, діяльність якого спрямована на трансформацію виду спорту в прибуткове комерційне підприємство з домінуючою в ньому культурою «наддержав» (переважно США), де результат роботи (продукт – видовище) продається більш ніж у 200 країнах. Глобалізація тенісу в економічному, організаційному, правовому, виробничо-технічному, інформаційному, науково-технологічному, соціальному, політичному та іншому проявах обумовила формування структури світової тенісної буржуазії, поєднуваної корпоративними (насамперед економічними) інтересами.
Посилання
Алексеев С. В. Международное спортивное право : [учебник для студентов вузов, обучающихся по направлениям 030500 «Юриспруденция» и 032101 «Физическая культура и спорт»] / С. В. Алексеев // [под. ред. П. В. Крашенинникова]. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, Закон и право, 2008. – 895 с.
Алтухов С. В. Государственное управление и рыночное саморегулирование экономики профессионального спорта в Российской Федерации : автореф. дисс. канд. экон. наук / С. В. Алтухов. – Москва, 2007. – 27 с.
Ангелевич А. Страницы истории / А. Ангелевич // Теннис–82. – М. : Физкультура и спорт. – С. 61–64.
Мічуда Ю. П. Сфера фізичної культури і спорту в умовах ринку. Закономірності функціонування та розвитку / Ю. П. Мічуда. – К. : Олімпійська література, 2007. – 216 с.
Adidas «Group history» : [Электронный ресурс] / Режим доступа к журналу : http://www.adidas-group.com/en/overview/history/default.asp
Bairner A. Sport, nationalism, and globalization: European and North Americanperspectives / A. Bairner. – Albany : State University of New York Press, 2001. – P. 135–146.
Courier J. Tennis is dependent on jet travel, CNN. Com, 6 December, 2004 : [Электронный ресурс] / J. Courier. – Режим доступа : http://www.cnn. com/2004/TECH/12/02/explorers.jimcourier/index.html
Maguire J. Power and global sport / J. Maguire. – London : Routledge, 2005. – P. 207–233.
Ritzer G. The globalization of nothing / G. Ritzer. – Pine Forge Press, 2004. – P. 43–57.
Sandler D. M. Olympic Sponsorship vs. «Ambush» Marketing: Who Gets the Gold? / D. M. Sandler, D. Shani // Journal of Advertising Research. – 1989. – № 29 (4). – P. 9–14.
Sony Ericsson WTA Tour Story : [Электронный ресурс] / Режим доступа : http://www.sonyericssonwtatour.com/page/News /2011.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Володимирівна Борисова [Borysova O.]
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.