Розвиток професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі розв’язання педагогічних ситуацій
Ключові слова:
професійна компетентність, педагогічні ситуаціїАнотація
Професійна підготовка майбутнього вчителя фізичної культури передбачає широке використання зразків педагогічної діяльності вчителя в школі. Раціональну послідовність педагогічних дій у ході розв’язання педагогічних ситуацій визначає створена нами «Логічна модель розв’язання професійних ситуацій». Застосування методу розв’язання педагогічних ситуацій дозволяє ефективно розвивати професійну компетентність майбутніх фахівців з фізичного виховання та підвищити рівень їхньої готовності до майбутньої педагогічної діяльностіПосилання
Бабина О. Проблемы развития понимания педагогических ситуаций у будущих вчителей / О. Бабина // Вестник высшей школы. – 2006. – № 10. – С. 50–52.
Буряк В. Формування педагогічного мислення / В. Буряк // Рідна школа – 2003. – № 9. – С. 38–40.
Введенский В. Н. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. Н. Введенский // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 51–55.
Демінська Л. О. Компетентнісний та особистісний підходи в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання / Л. О. Демінська // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.] – 2011. – № 4. – С. 182–186.
Ємець О.Й. Практикум з професійних ситуацій : [навч. посіб] / О. Й. Ємець, В. В. Черняков. – Чернігів : ЧНПУ, 2010. – 156 с.
Ємець О. Й. Ситуаційні технології в підготовці вчителя фізичної культури / О. Й. Ємець // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [зб. наук. пр. : уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький]. – Луцьк : Вежа, ВНУ ім. Лесі Українки, 2008. – Т. 1. – С. 170–173.
Карпюк Р. П. Підготовка вчителя фізичної культури до розв’язання професійних ситуацій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Р. П. Карпюк. – Тернопіль, 2004. – 20 с.
Матвієнко О. В. Метод конкретних педагогічних ситуацій / О. В. Матвієнко. – Київ. – 2001. – 298 с.
Шиян Б. М. Теоретико-методичні основи підготовки вчителів фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Б .М. Шиян. – Київ, 1997. – 50 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Володимир Володимирович Черняков / Chernyakov V.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.