ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЮНИХ ЛЕГКОАТЛЕТОК 13-14 РОКІВ УПРОДОВЖ ПЕРШОГО МАКРОЦИКЛУ РІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ (НА ПРИКЛАДІ СПРИНТЕРСЬКОГО БІГУ)

Автор(и)

Анотація

Мета: розробити й довести ефективність програми тренувального процесу легкоатлеток-спринтерів упродовж першого макроциклу річної підготовки.

Матеріал і методи: до експерименту було залучено десять спортсменок 13-14 років, які тренуються у гуртку з легкої атлетики опорного навчального закладу. Використано наступні методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики.

Результати: визначено, що у легкоатлетів на етапі попередньої базової підготовки застосовується двоциклове планування річної підготовки («здвоєний» цикл). Розкрито структуру планування тренувального процесу у першому макроциклі: періоди, етапи, мезоцикли. Розроблено програму тренувального процесу легкоатлеток упродовж першого макроциклу «здвоєного» циклу річної підготовки.

Висновки:  доведено ефективність програми тренувального процесу легкоатлеток на основі підвищення їх показників фізичної підготовленості та спортивних досягнень на змаганнях з легкоатлетичного двоборства.

 Ключові слова: легка атлетика, програма, макроцикл, фізична підготовленість, юні спринтери.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-21

Як цитувати

Маленюк, Т., Бабаліч, В., Панченко, Г., & Брояковський, О. (2020). ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЮНИХ ЛЕГКОАТЛЕТОК 13-14 РОКІВ УПРОДОВЖ ПЕРШОГО МАКРОЦИКЛУ РІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ (НА ПРИКЛАДІ СПРИНТЕРСЬКОГО БІГУ). Слобожанський науково-спортивний вісник, (6(80), 39–45. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/224746

Номер

Розділ

Статті