Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об’єкт соціального пізнання

Автор(и)

  • Лідія Михайлівна Газнюк (Lidiya Gazniuk) Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • Сергій Олександрович Разумовський (Sergiy Razumovskiy) Харківська державна академія фізичної культури, Україна https://orcid.org/0000-0002-2842-0547

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2014-1.002

Ключові слова:

фізкультурно-спортивні послуги, соціальні програми, соціальна політика, маркетингова діяльність

Анотація

Мета: вивчити соціальний зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури. Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури і спорту розглядається як об’єкт соціального пізнання. Показано значення комерційного й некомерційного маркетингу та його залежності від державної соціальної політики й суспільної думки. З’ясовано значення фізкультурно-спортивних послуг у системі напрямків соціальної політики реалізації соціальних програм. З’ясовано зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури пов’язаний, як з вирішенням класичних питань маркетингу, так і з проблематики, що зумовлено специфікою фізичної культури та спорту як сфери соціальної діяльності. Висновок: Ринок в сфері фізичної культури є біфуркальним та потребує особливого маркетингового підходу, це пов’язане з тим, що необхідно дотримання балансу інтересів двох сторін: кінцевими споживачами (що не мають достатнього рівня платоспроможності) та спонсорами і меценатами, що сплачують за послуги, що надаються кінцевим споживачам.

Посилання

Банникова Л. Н. Маркетинг как социальный процесс: социологические аспекты анализа / Л. Н. Банникова. – Екатеринбург : УГТУ-УПИ, 2007. – 210 с.

Бароненко В. А. Здоровье и физическая культура студента: учебное пособие для студентов учреждений среднего профессионального образования / В. А. Бароненко, Л. А. Рапопорт. – 2-е изд., перераб. – Москва : Альфа-М: ИНФРА-М, 2012. – 333 с.

Зиннуров У. Г. Маркетинг в деятельности вузов: теория и методы решения / У. Г. Зиннуров. – Уфа : Уфимский госуниверситет, 1993. – 184 с.

Зыбин О. С. Социальный маркетинг / О. С. Зыбин. – Санкт-Петербург : СПбТЭИ, 2008. – 49 с.

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я : 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Ф. Котлер ; [пер. с англ. Т. В. Виноградовой, А. А. Чеха, Л. Л. Царука]. – Москва : Бизнеском, 2010. – 251 с.

Мудрик В. И. Организационно-управленческие основы физической культуры и спорта : [учебные и справочные материалы] / В. И. Мудрик, Ю. П. Мичуда, С. А. Заветный. – Х. : ХНАДУ, 2008. – 408 с.

Стратегический менеджмент : [учебное пособие] / Федеральное агентство по образованию РФ, Уфимский фил. ГОУ ВПО "Московский гос. гуманитарный ун-т им. М. А. Шолохова"; [под ред. Комарова А. Г. и Кудашева А. Р.]. – Москва : Уфимский фил. ГОУ ВПО "МГГУ им. М. А. Шолохова", 2009. – 254 с.

Ткачева О. А. Менеджмент и маркетинг в сфере физической культуры и спорта : [учебное пособие] / О. А. Ткачева. – Новочеркасск : ЮРГТУ, 2011. – 95 с.

Фомин В. Н. Социальный маркетинг в образовательной деятельности современного вуза / В. Н. Фомин. – Белгород : Изд-во БГТУ, 2008 – 142 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-28

Як цитувати

Газнюк (Lidiya Gazniuk) Л. М., & Разумовський (Sergiy Razumovskiy) С. О. (2014). Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об’єкт соціального пізнання. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1(39), 12–16. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-1.002

Номер

Розділ

Статті