Особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах здоров’язбережувального навчання
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-1.007Ключові слова:
здоров’язбережувальне навчання, загальна фізкультурно-оздоровча освіта, студенти вищих навчальних закладівАнотація
Мета: обґрунтувати особливості формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах здоров’язбережувального навчання. Матеріал і методи: учасниками формувального і контрольного етапів педагогічного експерименту стало 186 осіб. Усього в експерименті взяли участь 1018 осіб. Здійснено аналіз існуючої системи загальної фізкультурної освіти у вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Результати: охарактеризовано можливості формування здоров’язбережувальної компетентності студентів упродовж фізичного виховання. Розкрито змістовну сутність новоствореної здоров’язбережувальної педагогічної технології навчання студентів, виокремлено структурні елементи. Подано аналіз впровадження у процес фізичного виховання авторської педагогічної здоров’язбережувальної технології навчання студентів. Висновки: проведений експеримент дозволяє зробити висновок про доцільність використання вищезазначеної педагогічної технології у процесі фізичного виховання студентів.Посилання
Завидівська Н. Н. Особливості міждисциплінарних зв’язків у системі фізкультурно-оздоровчої освіти студентів вищих навчальних закладів / Н. Н. Завидівська // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2012. – № 2. – С. 186–190.
Завидівська Н. Н. Теоретико-методичні засади фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти студентів у процесі здоров’язбережувального навчання : дис. на здоб. наук. ступ. док. пед. Наук : спеціальність 13.00.02 – теорія і методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Н. Н. Завидівська. – Київ, 2013. – 509 с.
Карпюк И. Совершенствование процесса физического воспитания студентов, имеющих отклонения в состоянии здоровья / И. Карпюк // Potegowanie zdorowia. Czynniki, mechanizmy i stratégie zdorowotne : pod redakcja Elly Bulicz. – Radom, 2003. – P. 328–330.
Квашніна Л. В. Фізична підготовленість та рівень адаптаційних можливостей у здорових дітей молодшого шкільного віку / Л. В. Квашніна, Ю. А. Маковкіна, А. В. Костенко // Перинатология и Педиатрия : [наук.-прак. журн.]. – 2007. – № 1 (29). – С. 42–46.
Кириленко С. В. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників : автореф. дис. … канд. пед. Наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / С. В. Кириленко. – К., 2004. – 21 с.
Кирильченко С. М. Дослідження у студентів індивідуальних мотивів і потреб до занять фізичною культурою та спортом / С. М. Кирильченко, А. О. Аркуша // Теорія і методика фізичного виховання : [наук.-метод. журн.]. – 2007. – № 12 (38). – С. 35–41.
Кобза М. Т. Фізіологічний аналіз впливу занять фізичним вихованням на адаптацію до фізичних навантажень та здоров’я студентів : автореф. дис. … канд. біол. наук : спец. 03.00.13 «Фізіологія людини і тварин» / М. Т. Кобза. – Сімферополь, 2002. – 18 с.
Коваленко Л. Педагогічні умови формування культури здорового способу життя студентської молоді / Л. Коваленко // Рідна школа : [наук.-пед. журн.]. – К. : Деміур, 2006. – № 7. – С. 29–31.
Козаков В. Психолого-педагогічна підготовка в непедагогічних університетах / В. Козаков // Вища освіта України : [наук. журн.]. – 2002. – № 3. – С. 37–42.
Козіброцький С. П. Оцінювання навчальних досягнень студентів на заняттях із фізичного виховання / С. Козіброцький // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [зб. наук. пр.]. – Луцьк : Вежа, 2009. – № 1 (5). – С. 18–21.
Фізична рекреація : [навч. посіб. для студ. ВНЗ] / авт. кол. ; [за заг. ред. Є. Н. Приступи]. – Дрогобич : «Коло», 2010. – 447 с.
Фізичне виховання і здоров’я : [навч. посібник] / ед.. Кол. : О. Д. Дубогай, Н. Н. Завидівська, О. В. Ханікянц та ед. ; [за е. ед.. О. Д. Дубогай]. – К. : УБС НБУ, 2012. – 271 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталія Назарівна Завидівська (Nataliia Zavydivs’ka)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.