Деякі концепти формування в дітей та молоді культури здоров’я та здорового способу життя у процесі фізичного виховання
Ключові слова:
здоровий спосіб життя, учнівська та студентська молодь, фізичне вихованняАнотація
Розглянуто результати теоретичного аналізу науково-методичних джерел та документів щодо деяких концептуальних аспектів фізичного виховання у сучасних навчальних закладах. Визначено, що з метою подолання тенденції до зниження рівня здоров’я у дітей та молоді, існує необхідність у пошуку ефективних шляхів, форм та засобів, які б забезпечували процес формування культури здоров’я та здорового способу життя. В основі вказаного процесу лежить фізична активність людини, а педагогічним підходом до її формування є діяльнісний. Встановлено, що існує необхідність зміни концепції фізичного виховання з ідеології спортизації та опанування компетенцій, пов’язаних з оволодінням специфічними вміннями та навичками, на ідеологію досягнення успіху в житті та компетенції, які його забезпечують.
Посилання
Апанасенко Г. Рівень здоров’я і фізіологічні резерви організму / Г. Апанасенко, Л. Довженко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2007. – № 1. – С. 17–21.
Физическая культура – основной инструмент культуры здоров’я / С. С. Ермаков, Г. Л. Апанасенко, Т. В. Бондаренко, С. Д. Прасол // Педагогіка, психологія та медико-педагогічні основи фізичного виховання. – 2010. – № 11. – С. 31–33.
Бондар Т. С. Організаційно-педагогічна технологія менеджменту учнівських фізкультурно-оздоровчих клубів : дис. на здоб. наук. ступеню канд. наук з фіз. вих. і спорту : спеціальність 24.00.02 «Фізична культура. Фізичне виховання всіх верств населення» / Т. С. Бондар. – Харків, 2010. – 232 с.
Вілігорський О. О. Сучасні стратегії навчання у сфері формування здорового способу життя в умовах школи / О. О. Вілігорський // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2008. – № 4. – С. 199–201.
Зведена III та IV періодична національна доповідь про реалізацію Україною положень конвенції ООН про права дитини. – К. : Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту. Державний інститут розвитку сім’ї та молоді, 2008. – 176 с.
Кібальник О. Я. Оздоровчі технології для підвищення рухової активності підлітків // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. – 2007. – № 4. – С. 63–66.
Платонов В. Н. Сохранение и укрепление здоровья здоровых людей – приоритетное направление современного здравоохранения / В. Н. Платонов // Спортивна медицина. – 2006. – № 2. – С. 3–14.
Сутула В. О. Здоров’я школярів як соціально-педагогічна проблема / В. О. Сутула, Т. С. Бондар., М. М. Кочуєва // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2010. – № 17. – Ч. ІІ. – С. 295–304.
Сутула В. О. Формування фізичної культури особистості – стратегічне завдання фізкультурної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів / В. О. Сутула, Ю. В. Васьков, Т. С. Бондар // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2009. – № 1. – С. 15–21.
Хохлова Л. А. Некоторые факторы, влияющие на состояние здоровья школьников / Л. А. Хохлова, Т. С. Бондарь, А. В. Сутула // Физическое воспитание студентов. – 2010. – № 4. – С. 70–73.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 С. О. Фішев [Fishev S.], Ю. О. Фішев [Fishev Yu.]
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.