Формування іміджу футбольних клубів України

Автор(и)

  • Сергій Вікторович Волік (Sergey Volik) Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • В’ячеслав Володимирович Мулик (V’yacheslav Mulik) Харківська державна академія фізичної культури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2014-2.011

Ключові слова:

імідж, футбол, репутація, функціонер, стратегія, інформація

Анотація

Мета: визначити шляхи удосконалення іміджу футбольних клубів України. Матеріал і методи: проаналізовано зміст іміджу у спорті взагалі та у футболі зокрема й фактори, що формують імідж футбольних клубів. Результати: представлено ступені розвитку іміджу: дослідження поточного етапу; формування стратегії розвитку; реалізація та контроль стратегії розвитку. Висновки: формування іміджу – це вкладення в майбутнє організації, яке необхідно для досягнення серйозних довгострокових результатів. Лише футбольний клуб, що сприймається позитивно, може отримати підтримку і домогтися істотних успіхів. Формування позитивної репутації, скрупульозно розробленої і поетапно реалізованої – це вигідне вкладення коштів, яке в майбутньому обернеться в гідну нагороду.

Посилання

Башкиров М. М. Спортивно-оздоровительные клубы за рубежом / М. М. Башкиров, С. И. Гуськов. – М. : ВНИИФК, 1994. – 75 с.

Гуськов С. И. Спортивный маркетинг / С. И. Гуськов – К. : Олимпийская литература, 1995. – 296 с.

Дутчак М. В. Теоретичні засади основних понять спортивного менеджменту / М. В. Дутчак // Молода спортивна наука України. – Львів : ЛДІФК, 2001. – Вип. 5. – Т. 1. – С. 70–73.

Лисенчук С. Г. Маркетинг у професійному футболі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к. фіз. вих. : спец. 24.00.01. «Олімпійський та професійний спорт» / С. Г. Лисенчук. – К., 2002. – 14 с.

Ліпартеліані В. Формування системи зовнішніх комунікацій професійних клубів України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з фіз. виховання і спорту : спец. 24.00.01 «Олімпійський і професійний спорт» / В. Ліпартеліані. – К., 2012. – 21 с.

Стороженко С. М. Впровадження системи атестації футбольних клубів України : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фіз. вих. : спец. 20.00.01 «Олімпійський та професійний спорт» / С. М. Стороженко. – Х., 2008. – 22 с.

Стороженко С. М. Характеристика основних етапів системи Атестації футбольних клубів України / С. М. Стороженко // Слобожанський науково-спортивний вiсник : [наук.-теор. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2007. – Вип. 12. – С. 350–354.

Стороженко С. М. Положення «Про керування якістю в системі Атестації футбольних клубів України» / С. М. Стороженко, С. М. Задіран. – Київ, 2004. – 37 с.

Официальный сайт Федерации футбола Украины [Электронный адрес]. – Режим доступа к сайту : http//www ffu.org.ua/

Украинский футбол [Электронный адрес]. – Режим доступа к сайту : http://footballnation.at.ua/

Engineering of sport research, development and innovation / Ed. A. J. Subic, S. J. Heake. – Malden, MA: Blackwell Science, 2000.

Sport in contemporary society: an anthology / [compiled by D. Stanby] Eitzen. – New York : Worth Publ., 2000.

Zimbalist A. The economics of sport. – Cheltenham, 2001.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-30

Як цитувати

Волік (Sergey Volik) С. В., & Мулик (V’yacheslav Mulik) В. В. (2014). Формування іміджу футбольних клубів України. Слобожанський науково-спортивний вісник, (2(40), 57–60. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-2.011

Номер

Розділ

Статті