Особливості діяльності фітнес-клубів в умовах карантинних обмежень
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2021-5.011Анотація
Мета: визначити особливості діяльності фітнес-клубів в умовах карантинних обмежень.
Матеріал і методи: у ході реалізації поставленої мети використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел, організаційний аналіз, анкетування, методи маркетингового аналізу (PEST-аналіз), медіа-дослідження інтернет-аудиторії (Opinion Software Media), методи математичної статистики. Дослідження проводилось на базі 3 фітнес-клубів м. Харкова («Феромон», «Малібу», «Сафарі»). В опитуванні брали участь керівники, адміністрація та тренери фітнес-клубів – 57 осіб. Метод маркетингового аналізу (PEST-аналіз) використовувався для аналізу ступеня впливу чинників макросередовища на ефективність функціонування фітнес-клубів. У дослідженні брали участь 22 особи, які мають відповідну кваліфікацію та доступ до інформації.
Результати: виявлено основні чинники маркетингового середовища, які впливають на діяльність фітнес-клубів; розкрито зміст цільових орієнтирів користування соціальними мережами при виборі фітнес-клубу; визначено причини взаємодії користувачів зі сторінками фітнес-клубів у соціальних мережах та з офіційними сайтами.
Висновки: зміни, які відбулися у зовнішньому середовищі фітнес-клубів за останні два роки призвели до переорієнтації їх професійної діяльності. Епідеміологічна ситуація змушує фітнес-клуби шукати нові форми проведення занять з метою отримання прибутку. Запровадження карантинних обмежень стало поштовхом для розширення соціально-економічних напрямків роботи фітнес-клубів у всесвітній мережі Інтернет. Ця сфера активно розвивається, незважаючи на економічні кризи та різні зовнішні і внутрішні перешкоди. За результатами проведеного досліджен-
ня визначено особливості діяльності фітнес-клубів в умовах карантинних обмежень. Дослідження маркетингового середовища фітнес-клубів визначило високий ступінь впливу демографічних чинників – стан здоров’я населення та епідеміологічна ситуація в країна та місті (105 балів). Визначено, що 42% користувачів використовують соціальні мережі для висловлення власної думки та 39% звертаються до інтернет-джерел щоб прочитати відгуки про спортивні товари, фізкультурно-спортивні послуги чи фітнес-клуби. Найбільш активно фітнес-клуби використовують інтернет-технології для отримання банківських та фінансових послуг (87,7%) та взаємодії зі споживачем (81,6%).
Ключові слова: фітнес-клуб, мережа Інтернет, інтернет-маркетинг, карантині обмеження.
Посилання
Зацна Л. Я. (2013), «Іноваційні можливості застосування комунікацій в Інтернет-маркетингу», Галицький економічний вісник, No4 (43), С. 214-221.
Зінюк А. В. (2013), «Роль сучасних мас-медіа в популяризації масового спорту та здорового способу життя», Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Соціологія і політичні науки. Одеса, Т.18, Вип.2(18), Ч.1, С. 260-266.
Ленова Ю.О., Бондар А.С., Стадник С.О. (2020), «Підвищення ефективності управління вітчизняними фітнес-клубами у сучасних умовах функціонування», Слобожанський науково-спортивний вісник, No 6, С. 81-86.
Середа Н. В. (2019), «Організаційні аспекти використання інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубу», Слобожанський науково-спортивний вісник, No6К, С. 89-92.
Стадник С. (2018), «Діяльність фітнес-клубів у місті Харкові», Слобожанський науково-спортивний вісник, No 2, С. 58-62.
Зміни до постанови від 02.06.2020 р. No 33 «Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в деяких закладах фізичної культури та спорту на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», Міністерство охорони здоров’я України, 2021, 5 с. URL:https://moz.gov.ua/article/news/pravila-roboti-u-zhovtomu-ta-chervonomu-rivnjah-epidnebezpeki.
Bairner A. (2018), Sport, nationalism, and globalization: European and North American perspectives. New York: State University of New York Press, 227 p.
Crouhy M., Galai D., Mark R. (2020), Risk Management. New York: McGraw-Hill Education, 744 p.
Damodaran A. (2016), Strategic Risk Taking: A Framework for Risk Management. Pennsylvania: Pearson Prentice Hall, 408 p.
Williams J., Chinn S. J. (2010), «Meeting relationship-marketing goals through social media: A conceptual model for sport marketers», International Journal of Sport Communication, No. 3, pp. 422–437.
Ukrainian internet asociation: офіційний веб-сайт URL:https://inau.ua/proekty/doslidzhennya-internet-audytoriyi
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.