Характеристика сутності фізичної культури особистості фахівця фізичного виховання та спорту
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-3.010Ключові слова:
фізична культура, особистість, компетентність, фахівець, фізичне виховання, спорт, професійна зрілістьАнотація
Мета: обґрунтувати сутність фізичної культури особистості фахівця фізичного виховання та спорту. Матеріал: основою для даної статті слугують матеріали спеціальної літератури, в яких розробляються аспекти теорії фізичної культури. Результати: показано, що фізична культура особистості фахівця є складовою його загальної і професійної культури та професійної компетентності, є основою соціально-педагогічної зрілості, яка набувається в процесі професійної підготовки та діяльності. Висновки: фізична культура особистості є складним інтегрованим утворенням в структурі особистості фахівця, поєднує професійний і особистісний аспекти, а також зумовлює сформованість фізкультурно-спортивної і життєвої позиції фахівця фізичного виховання та спорту.Посилання
Vilenskiy M. Ya. Kachestvo obrazovaniya po fizicheskoy culture v vysshey shkole v innovazionnykh proyavleniyakh [The quality of physical education in higher school in innovative display], Moscow, 2008, pp. 62–78. (rus)
Vizitey N. N. Sotsiologiya sporta. Kurs lektsiy [Sociology of sport. Lecture courses], Kyiv, 2005, 247 p. (rus)
Zeyer E. F. Psikhologiya professionalnogo obrazovaniya [Psychology of professional education], Yekaterinburg, 2000, 386 p. (rus)
Zyazyun I. A. Professionalnoye rasvitiye lichnosti v kontekste kulturnykh tsennostey [Professional development of a personality in the context of cultural values], Kyiv, 1998, 236 p. (ukr)
Ivanii I. V. Formuvannia fizychnoyi kultury osobystosti – systemne zavdannia fizychnoho vykhovannia shkolariv [Formation of personality’s physical culture – systemic task of pupils physical culture], Kharkiv, 2010, vol. 4, pp. 128–133. (ukr)
Kuramshyn Yu. F. Ob obyekte i predmete teorii fizicheskoy kultury kak nauchno-uchebnoy distsipliny [About object and subject of theory of physical culture as scientific-educational discipline], 2006, vol. 22, pp. 20–31. (rus)
Lozova V. I. Formuvannia pedahohoichnoyi kompetentnosti vykladachiv vyscchykh navchalnikh zakladiv [Firmation of pedagogical competence of institutes of higher education], Kharkiv, 2002, pp. 3–8. (ukr)
Lubysheva L. I. Vvedeniye v sotsiologyu fizicheskoy kultury i sporta [Introdaction in sociology of physical culture and sport], 2000, 121 p. (rus)
Manzhelei I. V. Fizicheskaya kultura: kompetentnostnyy podkhod [Physical culture: competence aproach], 2012, 182 p. (rus)
Matveyev L. P. Integrativnaya tendebziya v sovremennom fizkulturovedenii [Integrative tendency in modern physical teaching], 2003, vol. 5, pp. 5–8. (rus)
Nikolayev Yu. M. Istoriyaimetodologiyanauki o fizicheskoy culture [History and methodology of science about physical culture], 2010, 200 p. (rus)
Radul V. V. Sotsialno-profesiynazrilist [Social-professional maturity], Kirovograd, 2002, 242 p. (ukr)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Ihor Ivaniу) Іваній Ігор Володимирович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.