Концепція та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-3.019Ключові слова:
психологічний тренінг, принципи, емпатійність, фахівці з фізичного виховання і спортуАнотація
Мета: на основі аналізу літературних джерел сформувати концепцію та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців із фізичного виховання і спорту. матеріал і методи: аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури, що висвітлює питання особливостей психологічного тренінгу фахівців фізичного виховання щодо розвитку у них здатності розуміти почуття та переживання підопічних. результати: сформульовано концепцію формування системи внутрішнього самоконтролю та основні принципи тренінгу емпатійності майбутніх фахівців із фізичного виховання і спорту. висновки: запропонована концепція психологічного тренінгу дає можливість вивчити складні, емоційно важливі питання особистісного розвитку в безпечному середовищі тренінгу, зміцнити мотивацію до саморозвитку і засвоєння відповідних навиків самоаналізу і саморегуляції.
Посилання
Ball H. O. Aktualni problemy psykholohii: naukovi zapysky Instytutu psykholohii im. H. S. Kostiuka APN Ukrainy [Actual problems of psychology: Scientific Proceedings of the G. S. Kostiuk Institute of Psychology], Kyiv, 1999, Vol. 19, pp. 29–36. (rus)
Blahii O. L., Cherniavskyi M. V. IX Mizhnar. nauk. konhres «Olimpiiskyi sport i sport dlia vsikh» [IX Intern. sciences. Congress "Olympic sport and sport for all"], Kyiv, 2005, pp. 546.
Hozman L. Ya., Azhhykhyna N. Y. Psykholohyia sympatyi [Psychology Award], Moscow, 2008, 96 p. (ukr)
Ziaziun I. A. Humanizatsiia ta humanitaryzatsiia profesiinoi osvity [Humanization and liberalization of professional education], Kyiv, 2006, 160 p. (rus)
Kovalev A. H. Teoretycheskye y prykladnуe problemу psykholohyy poznanyia liudmy druh druha [Theoretical and applied problems of cognitive psychology of other people], Krasnodar, 2005, pp. 32. (ukr)
Krutsevych T. Yu., Petrovskyi V. Nauka v olympyiskom sporte [Science in Olympic sports], 2001, vol. 3, pp. 3–15. (ukr)
Sobol N. M., Romanyshyna L. M. Metodу sovershenstvovanyia fundamentalnoho obrazovanyia v shkolakh y vuzakh [Methods to improve the fundamental education in schools and universities], Sevastopol, 2002, pp. 96–98. (rus)
Khekkhauzen X. Motyvatsyia y deiatelnost [Motivation and action], Moscow, 2006, vol. 1–2, 799 p. (ukr)
Muszkieta R. Jakim jesteś nauczycielem? / R. Muszkieta // Problemy Oświaty i Wychowania. – 2000. – Nr 3. – S. 8–9.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Andriy Synycja) Синиця Андрій Володимирович, (Serhij Bublyk) Бублик Сергій Анатолійович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.