Концепція та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту

Автор(и)

  • (Andriy Synycja) Синиця Андрій Володимирович Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна https://orcid.org/0000-0002-9687-038X
  • (Serhij Bublyk) Бублик Сергій Анатолійович Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна https://orcid.org/0000-0002-9666-2038

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2014-3.019

Ключові слова:

психологічний тренінг, принципи, емпатійність, фахівці з фізичного виховання і спорту

Анотація

Мета: на основі аналізу літературних джерел сформувати концепцію та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців із фізичного виховання і спорту. матеріал і методи: аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури, що висвітлює питання особливостей психологічного тренінгу фахівців фізичного виховання щодо розвитку у них здатності розуміти почуття та переживання підопічних. результати: сформульовано концепцію формування системи внутрішнього самоконтролю та основні принципи тренінгу емпатійності майбутніх фахівців із фізичного виховання і спорту. висновки: запропонована концепція психологічного тренінгу дає можливість вивчити складні, емоційно важливі питання особистісного розвитку в безпечному середовищі тренінгу, зміцнити мотивацію до саморозвитку і засвоєння відповідних навиків самоаналізу і саморегуляції.

Посилання

Ball H. O. Aktualni problemy psykholohii: naukovi zapysky Instytutu psykholohii im. H. S. Kostiuka APN Ukrainy [Actual problems of psychology: Scientific Proceedings of the G. S. Kostiuk Institute of Psychology], Kyiv, 1999, Vol. 19, pp. 29–36. (rus)

Blahii O. L., Cherniavskyi M. V. IX Mizhnar. nauk. konhres «Olimpiiskyi sport i sport dlia vsikh» [IX Intern. sciences. Congress "Olympic sport and sport for all"], Kyiv, 2005, pp. 546.

Hozman L. Ya., Azhhykhyna N. Y. Psykholohyia sympatyi [Psychology Award], Moscow, 2008, 96 p. (ukr)

Ziaziun I. A. Humanizatsiia ta humanitaryzatsiia profesiinoi osvity [Humanization and liberalization of professional education], Kyiv, 2006, 160 p. (rus)

Kovalev A. H. Teoretycheskye y prykladnуe problemу psykholohyy poznanyia liudmy druh druha [Theoretical and applied problems of cognitive psychology of other people], Krasnodar, 2005, pp. 32. (ukr)

Krutsevych T. Yu., Petrovskyi V. Nauka v olympyiskom sporte [Science in Olympic sports], 2001, vol. 3, pp. 3–15. (ukr)

Sobol N. M., Romanyshyna L. M. Metodу sovershenstvovanyia fundamentalnoho obrazovanyia v shkolakh y vuzakh [Methods to improve the fundamental education in schools and universities], Sevastopol, 2002, pp. 96–98. (rus)

Khekkhauzen X. Motyvatsyia y deiatelnost [Motivation and action], Moscow, 2006, vol. 1–2, 799 p. (ukr)

Muszkieta R. Jakim jesteś nauczycielem? / R. Muszkieta // Problemy Oświaty i Wychowania. – 2000. – Nr 3. – S. 8–9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-25

Як цитувати

Синиця Андрій Володимирович (Andriy S., & Бублик Сергій Анатолійович (Serhij B. (2014). Концепція та принципи психологічного тренінгу розвитку емпатійності майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Слобожанський науково-спортивний вісник, (3(41), 97–100. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-3.019

Номер

Розділ

Статті