Обізнаність зацікавлених сторін, розуміння та прийнятність цілей та завдань спортивної науки та програми вправ: основа для формуючої оцінки навчальної програми

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2023-1.004

Ключові слова:

освітня оцінка, вища освіта у галузі спорту, галузеві перспективи

Анотація

Мета: це дослідження було спрямоване на оцінку обізнаності, розуміння та прийнятності цілей та завдань спортивної наукової програми в Кагаянському державному університеті (Філіппіни) серед зацікавлених сторін, включаючи студентів, викладачів та фахівців галузі.

Матеріали та методи: опитування було проведене з використанням анкети для самостійного заповнення, зібрано дані від 342 зацікавлених сторін. Анкета складалася з питань, пов'язаних із демографічним профілем зацікавлених сторін, обізнаністю та розумінням цілей та завдань програми, а також їх прийнятністю.

Результати: результати показали, що зацікавлені сторони мали помірний рівень обізнаності, прийнятності та розуміння цілей та завдань програми, при цьому внутрішні зацікавлені сторони загалом краще розуміли, ніж зовнішні зацікавлені сторони.

Висновки: у дослідженні зроблено висновок про необхідність покращення комунікації та співробітництва між програмою та зовнішніми зацікавленими сторонами, щоб покращити розуміння та прийняття цілей та завдань програми. Результати цього дослідження можуть бути основою для формуючої оцінки та покращення навчального плану, дозволяючи програмі краще задовольняти потреби студентів та галузі.

Посилання

Almasi, M. (2019). Sports engineering program in Islamic Azad University branch of Science and Research. Journal of Research in Science, Engineering and Technology. http://dx.doi.org/10.24200/jrset.vol4iss03pp42-45

Balbachevsky, E. (2015). The role of internal and external stakeholders in Brazilian higher education. Higher education in the BRICS countries: Investigating the pact between higher education and society, 193-214. http://dx.doi.org/10.1007/978-94-017-9570-8_10

Batan, D.M., N. Bojos, S.M., B. Dinoy, R., & A. Labrigas, M. (2023). Stakeholders Awareness and Acceptability on the VMGO and Grading System of Bohol Island State University-Clarin Campus. International Journal of English Literature and Social Sciences. http://dx.doi.org/10.22161/ijels.81.6

Beaumont, E., Gedye, S., & Richardson, S. (2016). ‘Am I employable?’: Understanding students' employability confidence and their perceived barriers to gaining employment. Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education, 19, 1-9. http://dx.doi.org/10.1016/j.jhlste.2016.06.001

Boyd, H., Gursoy, D., & Ayoun, B. (2017). Stakeholder involvement in sustainable tourism development: A study of Myrtle Beach, South Carolina. Journal of Sustainable Tourism, 25(5), 666-683.

Cornachione Jr, E. B., Trombetta, M. R., & Nova, S. P. C. (2010). Evaluation use and involvement of internal stakeholders: The case of a new non-degree online program in Brazil. Studies in Educational Evaluation, 36(1-2), 69-81. http://dx.doi.org/10.1016/j.stueduc.2010.09.001

Denysova, L., Sushchenko, L., Usychenko, V., & Shynkaruk, O. (2022). The main aspects of physical culture and sports specialists professional training in Latvia. Scientific Journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series 15. Scientific and pedagogical problems of physical culture (physical culture and sports). http://dx.doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.2(146).06

Dholakia, R. R. (2017). Internal stakeholders' claims on branding a state university. Services Marketing Quarterly, 38(4), 226-238. http://dx.doi.org/10.1080/15332969.2017.1363580

Fischer, M., Imgrund, F., Janiesch, C., & Winkelmann, A. (2020). Strategy archetypes for digital transformation: Defining meta objectives using business process management. Information & Management, 57(5), 103262. http://dx.doi.org/10.1016/j.im.2019.103262

Fullagar, H. H., McCall, A., Impellizzeri, F. M., Favero, T., & Coutts, A. J. (2019). The translation of sport science research to the field: a current opinion and overview on the perceptions of practitioners, researchers and coaches. Sports Medicine, 49, 1817-1824.

Galvão, A. R., Marques, C. S., Ferreira, J. J., & Braga, V. (2020). Stakeholders’ role in entrepreneurship education and training programmes with impacts on regional development. Journal of Rural Studies, 74, 169-179. http://dx.doi.org/10.1016/j.jrurstud.2020.01.013

Gomez, A.C., & Basco, M. (2022). Awareness, Acceptability, and Perception of Stakeholders on the Vision and Mission of Cavite State University, Teacher Education Department Goals, and Education Program Objectives. International Journal of Multidisciplinary: Applied Business and Education Research. http://dx.doi.org/10.11594/ijmaber.03.01.08

Harland, F., Stewart, G., & Bruce, C. (2017). Ensuring the academic library's relevance to stakeholders: The role of the Library Director. The Journal of Academic Librarianship, 43(5), 397-408. http://dx.doi.org/10.1016/j.acalib.2017.06.009

Haugen, T., Seiler, S., Sandbakk, Ø., & Tønnessen, E. (2019). The training and development of elite sprint performance: an integration of scientific and best practice literature. Sports medicine-open, 5, 1-16.

Lam, Y. K., Lee, Y. H., & Fong, J. (2020). Stakeholder engagement in higher education institutions: A systematic literature review. International Journal of Sustainability in Higher Education, 21(2), 224-249. https://doi.org/10.1108/IJSHE-09-2018-0198

Langrafe, T. D. F., Barakat, S. R., Stocker, F., & Boaventura, J. M. G. (2020). A stakeholder theory approach to creating value in higher education institutions. The Bottom Line, 33(4), 297-313. http://dx.doi.org/10.1108/BL-03-2020-0021

Leavy, J. E., Bull, F. C., Rosenberg, M., & Bauman, A. (2011). Physical activity mass media campaigns and their evaluation: a systematic review of the literature 2003–2010. Health education research, 26(6), 1060-1085. http://dx.doi.org/10.1093/her/cyr069

Marshall, S. J., & Marshall, S. J. (2018). Internal and external stakeholders in higher education. Shaping the University of the Future: Using technology to catalyse change in university learning and teaching, 77-102. http://dx.doi.org/10.1007/978-981-10-7620-6_4

Mitchell, R. K., Agle, B. R., & Wood, D. J. (1997). Toward a theory of stakeholder identification and salience: Defining the principle of who and what really counts. Academy of Management Review, 22(4), 853-886.

Mortejo, B., C. Rivera, K., & Nisay Jr., R.S. (2022). The Effectiveness of Sports Clinic: An Impact Study. INSPIREE: Indonesian Sport Innovation Review. http://dx.doi.org/10.53905/inspiree.v3i03.95

Nozaleda, B. M. (2019). Awareness, acceptance, and understanding of Cagayan State University stakeholders towards its vision, mission, goals, and objectives. International Journal of Advanced Research in Management and Social Sciences, 8(6), 313-326.

Nozaleda, B. M., & Calubaquib, J. B. (2020). The Ideal-Actual Gap in the Roles of Research in Teaching. International Journal of Evaluation and Research in Education, 9(2), 318-325. http://dx.doi.org/10.11591/ijere.v9i2.20583

Onambélé-Pearson, G.L., David, Sims, Hussain, A.W., Buffey, A.J., Bardwell, H.L., Morse, C., Ranchordas, M.K., Lee, D., Matthew, & Cole (2021). The British Association of Sport and Exercise Sciences abstracts. Journal of Sports Sciences, 39, 1 - 66.

Preiser, R., Struthers, P., Mohamed, S., Cameron, N., & Lawrence, E. (2014). External stakeholders and health promoting schools: complexity and practice in South Africa. Health education, 114(4), 260-270. http://dx.doi.org/10.1108/HE-07-2013-0031

Raza, S. A., Qureshi, M. A., & Syed, M. A. (2019). Stakeholder awareness of environmental sustainability practices in universities. Journal of Cleaner Production, 237, 117750. https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2019.117750

Scriven, M. (1991). Evaluation thesaurus (4th ed.). Sage.

Selsky, J. W., & Parker, B. (2005). Cross-sector partnerships to address social issues: Challenges to theory and practice. Journal of Management, 31(6), 849-873.

Šereš, L., Pavlicevic, V., Tumbas, P., Matkovic, P., & Maric, M. (2019). A performance indicators of university-industry collaboration. EDULEARN19 Proceedings, 9664-9672.

Sharma, S., & D'Souza, S. (2018). Student perceptions of sports science education: A study of a sports university in India. International Journal of Physical Education, Sports and Health, 5(2), 66-71.

Soosay, I., Neale, R., & Troshani, I. (2019). Competencies for the sports science graduate: Perspectives from industry professionals. International Journal of Sports Science & Coaching, 14(3), 372-382.

Stevens, C. J., Lawrence, A., Pluss, M. A., & Nancarrow, S. (2018). The career destination, progression, and satisfaction of exercise and sports science graduates in Australia. Journal of Clinical Exercise Physiology, 7(4), 76-81. http://dx.doi.org/10.31189/2165-6193-7.4.76

Tan, D. A., & Borres, T. H. (2020). Awareness, Acceptability, Consistency and Clarity of the Vision, Mission, Goals and Objectives of Central Mindanao University and Its Congruence to Outcomes-Based Instruction: A Preliminary Result. Sci. Int.(Lahore), 32(1), 93-98.

Tasleem A. (2018). Perception of Stakeholders Regarding the Role of Sports in the Development of Life Skills. Gomal University, Pakistan. Unpublished Dissertation

Thapa, S., Phan, H. P., & Gamage, A. S. (2021). Stakeholder engagement in community development projects: A systematic review. Journal of Cleaner Production, 296, 126455. https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2021.126455

Torelli, R., Balluchi, F., & Furlotti, K. (2020). The materiality assessment and stakeholder engagement: A content analysis of sustainability reports. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 27(2), 470-484. http://dx.doi.org/10.1002/csr.1813

Toth, G., Taliano, J., & Roberts, K. (2014). Involving internal and external stakeholders in the development of a health promotion program for a public health department. Journal of Public Health Management and Practice, 20(5), E14-E23.

Villa, S., Gonçalves, P., & Villy Odong, T. (2017). Understanding the contribution of effective communication strategies to program performance in humanitarian organizations. Journal of Humanitarian Logistics and Supply Chain Management, 7(2), 126-151. http://dx.doi.org/10.1108/JHLSCM-05-2016-0021

Villanca, A. A., Binayao, B. S., Caterial, M. Z. D., & Ablanque, V. C. (2020). Assessing the vision, mission, goals and objectives of a state university in Southern Philippines. International Journal of Innovative Science and Research Technology, 5(10), 189-194.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-20

Як цитувати

Marites S. Florentino. (2023). Обізнаність зацікавлених сторін, розуміння та прийнятність цілей та завдань спортивної науки та програми вправ: основа для формуючої оцінки навчальної програми. Слобожанський науково-спортивний вісник, 27(1), 26–33. https://doi.org/10.15391/snsv.2023-1.004

Номер

Розділ

Статті