Співпраця сім’ї та школи в процесі фізичного виховання школярів

Автор(и)

  • І. В. Лисак Національний університет фізичного виховання і спорту України, Україна

Ключові слова:

фізична культура, сім’я, школярі, відношення батьків, виховання, здоровий спосіб життя

Анотація

Розглядається питання сім’ї, яка здатна сформувати свідоме ставлення дитини до проблеми підтримки здоров’я за допомогою таких компонентів, як: приклад батьків та інших членів сім’ї, сприятливий психоемоційний клімат, наявність сімейних традицій активного відпочинку (туризм, сімейні свята, рухливі ігри), підтримки здоров’я (загартування, заняття фізичними вправами і спортом); дотримання оптимального режиму дня, харчування, рухової активності

Посилання

Бакіко І. В. Ставлення батьків до фізичного виховання і спорту / Бакіко І. В. // Молода спортивна наука України : [зб. наукових праць з галузі фізичної культури та спорту]. – Л., 2001. – Вип. 5. –Т. 1. – С. 5–7.

Безверхня Г. В. Формування мотивації до самовдосконалення учнів загальноосвітніх шкіл засобами фізичної культури і спорту : [методичні рекомендації (для вчителів фізичної культури)] / Безверхня Г. В. – Умань, 2003. – 47 с.

Безденежных Г. А. Роль родителей в физическом воспитании дошкольников / Безденежных Г. А. // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. зб.]. – Харків : ХДАФК, 2009. – № 3. – С. 50.

Вацеба О. Ставлення батьків та вчителів до проблем фізичного виховання першокласників / О. Вацеба, О. Бондарчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [збірник наукових праць Волинського національного університету]. – Луцьк, 2008. – Т. 2. – С. 34.

Касарда О. З. Стан фізичного виховання у вищій школі з погляду батьків абітурієнтів / Касарда О. З. // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2008. – № 4. – С. 21.

Ким Т. К. Исходные предпосылки реализации специфических функций физической культуры в условиях семейного быта / Ким Т. М. // Теория и практика физической культуры. – 2009. – № 9. – С. 58–62.

Ким Т. К. Формирование педагогической грамотности родителей в ходе реализации программы «физкультура для всей семьи» / Ким Т. К. // Культура физическая и здоровье. – 2009. – № 6. – С. 33–37.

Лесгафт П. Ф. Избранные педагогические сочинения / Лесгафт П. Ф. / [сост. И. Н. Решетень; АПН СССР]. – М. : Педагогика, 1988. – 398 с.

Лук’янченко М. І. Педагогіка здоров’я через призму сімейного виховання / Лук’янченко М. І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наукових праць]; [під ред. С. С. Єрмакова]. – Харків : ХДАДМ, 2011. – № 9. – С. 73–76.

Новітні медико-педагогічні технології зміцнення та збереження здоров’я учнівської молоді : [навч. посіб. для учителів фіз. кул.]. – Л. : Українські технології, 2003. – 148 с.

Покровский Е. А. Русские подвижные игры / Покровский Е. А. – Самара : Агенство образовательного сотрудничества, 2007. – 48 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-12-31

Як цитувати

Лисак, І. В. (2011). Співпраця сім’ї та школи в процесі фізичного виховання школярів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(27), 207–211. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/29218

Номер

Розділ

Статті