Співпраця сім’ї та школи в процесі фізичного виховання школярів
Ключові слова:
фізична культура, сім’я, школярі, відношення батьків, виховання, здоровий спосіб життяАнотація
Розглядається питання сім’ї, яка здатна сформувати свідоме ставлення дитини до проблеми підтримки здоров’я за допомогою таких компонентів, як: приклад батьків та інших членів сім’ї, сприятливий психоемоційний клімат, наявність сімейних традицій активного відпочинку (туризм, сімейні свята, рухливі ігри), підтримки здоров’я (загартування, заняття фізичними вправами і спортом); дотримання оптимального режиму дня, харчування, рухової активності
Посилання
Бакіко І. В. Ставлення батьків до фізичного виховання і спорту / Бакіко І. В. // Молода спортивна наука України : [зб. наукових праць з галузі фізичної культури та спорту]. – Л., 2001. – Вип. 5. –Т. 1. – С. 5–7.
Безверхня Г. В. Формування мотивації до самовдосконалення учнів загальноосвітніх шкіл засобами фізичної культури і спорту : [методичні рекомендації (для вчителів фізичної культури)] / Безверхня Г. В. – Умань, 2003. – 47 с.
Безденежных Г. А. Роль родителей в физическом воспитании дошкольников / Безденежных Г. А. // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. зб.]. – Харків : ХДАФК, 2009. – № 3. – С. 50.
Вацеба О. Ставлення батьків та вчителів до проблем фізичного виховання першокласників / О. Вацеба, О. Бондарчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : [збірник наукових праць Волинського національного університету]. – Луцьк, 2008. – Т. 2. – С. 34.
Касарда О. З. Стан фізичного виховання у вищій школі з погляду батьків абітурієнтів / Касарда О. З. // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК, 2008. – № 4. – С. 21.
Ким Т. К. Исходные предпосылки реализации специфических функций физической культуры в условиях семейного быта / Ким Т. М. // Теория и практика физической культуры. – 2009. – № 9. – С. 58–62.
Ким Т. К. Формирование педагогической грамотности родителей в ходе реализации программы «физкультура для всей семьи» / Ким Т. К. // Культура физическая и здоровье. – 2009. – № 6. – С. 33–37.
Лесгафт П. Ф. Избранные педагогические сочинения / Лесгафт П. Ф. / [сост. И. Н. Решетень; АПН СССР]. – М. : Педагогика, 1988. – 398 с.
Лук’янченко М. І. Педагогіка здоров’я через призму сімейного виховання / Лук’янченко М. І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [зб. наукових праць]; [під ред. С. С. Єрмакова]. – Харків : ХДАДМ, 2011. – № 9. – С. 73–76.
Новітні медико-педагогічні технології зміцнення та збереження здоров’я учнівської молоді : [навч. посіб. для учителів фіз. кул.]. – Л. : Українські технології, 2003. – 148 с.
Покровский Е. А. Русские подвижные игры / Покровский Е. А. – Самара : Агенство образовательного сотрудничества, 2007. – 48 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 І. В. Лисак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.