Сутність інтерактивних педагогічних технологій особистісно орієнтованого формування цінностей здорового способу життя в студентів університетів

Автор(и)

  • А. П. Федоров Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Україна

Ключові слова:

педагогічна технологія, класифікація, особистісно орієнтований підхід, цінності здорового способу життя, інноваційність

Анотація

Розглядаються педагогічні технології як найбільш раціональний та ефективний спосіб досягнення поставленої освітньо-виховної мети, науково організована навчальна-виховна діяльність, що забезпечує гарантоване досягнення позитивних результатів навчання, виховання, розвитку ціннісних орієнтацій, фахового самовизначення, соціальної самореалізації особистості. На основі характеристики системних ознак і якостей доводиться, що інтерактивні технології особистісно орієнтованого спрямування слід кваліфікувати як інноваційні педагогічні системи відкритого типу, використання яких сприятиме формуванню в студентів цінностей здоров’я і здорового способу життя.

Посилання

Бех І. Д. Виховання особистості : [підручник] / Бех І. Д. – К. : Либідь, 2008. – 848 с.

Горащук В. П. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету / Горащук В. П. // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : [збірник наук. праць]. – К., 2001. – № 5. – С. 177–182.

Григоренко В. Г. Професійно-педагогічна мотивація та технологія її формування / Григоренко В. Г. – Одеса : вид-во ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2003. – 148 с.

Державна програма розвитку фізичної культури і спорту в Україні на 2007–2011 рр. : [електронний ресурс]. – Режим доступу : http: // www.mon.gov.ua.

Концепція національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства / Постанова Кабінету міністрів України від 15 вересня 1999 р. № 1697 // Офіційний вісник України. – 1999. – № 37. – С. 33–46.

Пристинский В. Н. Гуманистические ценности физической культуры и спорта как средство формирования нравственной и эстетической культуры человека / Пристинский В. Н. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [збірник наук. праць]; [за ред. проф. С. С. Єрмакова]. – Х. : ХДАДМ, 2008. – № 11. – С. 48–52.

Титович А. О. Умови реалізації особистісно-орієнтованої фізичної культури в системі вищої педагогічної освіти / Титович А. О. // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК,2005. – № 8. – С. 300–302.

Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах : [збірник наук. праць] / [за ред. В. Кременя ]. – К. ; Вінниця, 2005. – 362 с.

Освітні технології : [навч.-метод. посібник] / [за заг. ред. О. М. Пєхоти]. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

Шевченко Г. П. Професійна освіта студентської молоді в контексті культурологічного та аксіологічного підходів / Шевченко Г. П. // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : [збірник наук. праць]. – Луганськ : вид-во Східноукраїнського нац. ун-ту ім. Володимира Даля, 2007. – № 3 (22). – С. 135–144.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-12-31

Як цитувати

Федоров, А. П. (2011). Сутність інтерактивних педагогічних технологій особистісно орієнтованого формування цінностей здорового способу життя в студентів університетів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(27), 211–215. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/29221

Номер

Розділ

Статті