Сутність інтерактивних педагогічних технологій особистісно орієнтованого формування цінностей здорового способу життя в студентів університетів
Ключові слова:
педагогічна технологія, класифікація, особистісно орієнтований підхід, цінності здорового способу життя, інноваційністьАнотація
Розглядаються педагогічні технології як найбільш раціональний та ефективний спосіб досягнення поставленої освітньо-виховної мети, науково організована навчальна-виховна діяльність, що забезпечує гарантоване досягнення позитивних результатів навчання, виховання, розвитку ціннісних орієнтацій, фахового самовизначення, соціальної самореалізації особистості. На основі характеристики системних ознак і якостей доводиться, що інтерактивні технології особистісно орієнтованого спрямування слід кваліфікувати як інноваційні педагогічні системи відкритого типу, використання яких сприятиме формуванню в студентів цінностей здоров’я і здорового способу життя.
Посилання
Бех І. Д. Виховання особистості : [підручник] / Бех І. Д. – К. : Либідь, 2008. – 848 с.
Горащук В. П. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету / Горащук В. П. // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : [збірник наук. праць]. – К., 2001. – № 5. – С. 177–182.
Григоренко В. Г. Професійно-педагогічна мотивація та технологія її формування / Григоренко В. Г. – Одеса : вид-во ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2003. – 148 с.
Державна програма розвитку фізичної культури і спорту в Україні на 2007–2011 рр. : [електронний ресурс]. – Режим доступу : http: // www.mon.gov.ua.
Концепція національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства / Постанова Кабінету міністрів України від 15 вересня 1999 р. № 1697 // Офіційний вісник України. – 1999. – № 37. – С. 33–46.
Пристинский В. Н. Гуманистические ценности физической культуры и спорта как средство формирования нравственной и эстетической культуры человека / Пристинский В. Н. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : [збірник наук. праць]; [за ред. проф. С. С. Єрмакова]. – Х. : ХДАДМ, 2008. – № 11. – С. 48–52.
Титович А. О. Умови реалізації особистісно-орієнтованої фізичної культури в системі вищої педагогічної освіти / Титович А. О. // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теорет. журн.]. – Харків : ХДАФК,2005. – № 8. – С. 300–302.
Формування духовно-моральних цінностей та професійного становлення молоді в сучасних соціокультурних умовах : [збірник наук. праць] / [за ред. В. Кременя ]. – К. ; Вінниця, 2005. – 362 с.
Освітні технології : [навч.-метод. посібник] / [за заг. ред. О. М. Пєхоти]. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
Шевченко Г. П. Професійна освіта студентської молоді в контексті культурологічного та аксіологічного підходів / Шевченко Г. П. // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : [збірник наук. праць]. – Луганськ : вид-во Східноукраїнського нац. ун-ту ім. Володимира Даля, 2007. – № 3 (22). – С. 135–144.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 А. П. Федоров
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.