Удосконалення курсу «методика викладання фізичної культури в початковій школі» в дніпропетровському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти

Автор(и)

  • В. А. Савченко Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

Ключові слова:

професійна перепідготовка, підвищення кваліфікації, інтерактивні методи навчання

Анотація

Розглядаються сучасні підходи до вдосконалення професійної підготовки вчителів фізичної культури та вчителів початкових класів, які викладають фізичну культуру, в системі післядипломної педагогічної освіти. Обґрунтовано необхідність упровадження та доведено ефективність застосування інтерактивних методів навчання в процесі перепідготовки вчителів. Установлено, що при застосуванні методик: рольова гра, робота в групі, робота в парі – значно підвищився рівень засвоєння навчального матеріалу.

Посилання

Буренко В. М. Роль викладача у створенні сприятливих умов для навчання дорослих / Буренко В. М. // Теоретичні питання освіти та виховання : [зб. наук. пр.]. – К. : КНЛУ, 2001. – № 17. – С. 179–181.

Джура О. Д. Умови та ефективність професійного самовизначення особистості / Джура О. Д. // Нова парадигма. – Запоріжжя, 2003. – Вип. 34. – С. 86–100.

Магин В. А. Научно-исследовательская работа в профессиональном становлении специалистов по физической культуре и спорту / В. А. Магин, П. Ю. Тищенко // Теория и практика физической культуры. – 2007. – № 6. – С. 2–3.

Полулях А. Формування здорового способу життя школярів засобами фізичного виховання в умовах ступеневої освіти / Полулях А. // Фізичне виховання в школі. – 2002. – № 4. – С. 35–38.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-12-31

Як цитувати

Савченко, В. А. (2011). Удосконалення курсу «методика викладання фізичної культури в початковій школі» в дніпропетровському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(27), 220–222. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/29226

Номер

Розділ

Статті