Ефективний механізм ціноутворення на продукт сфери послуг
Ключові слова:
ціна, цінова політика, механізм ціноутворення, державне регулювання, готельне господарствоАнотація
Розглянуто особливості формування ефективного механізму ціноутворення на продукт сфери послуг. Визначено чинники впливу на цінову політику підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення цінової політики з метою підвищення якості обслуговування споживачів.
Посилання
Бицко О. С. Особливості ціноутворення в туристичній галузі України / Бицко О. С. // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2007. – № 1. – С. 123–126.
Пуцентейло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва : [навчальний посібник] / Пуцентейло П. Р. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 344 с.
Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика : [навч. посібник] / Дугіна С. І. – К. : КНЕУ, 2005. – 393 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Я. Леонов, Н. Завацька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.