Ефективний механізм ціноутворення на продукт сфери послуг

Автор(и)

  • Я. Леонов Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • Н. Завацька Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

ціна, цінова політика, механізм ціноутворення, державне регулювання, готельне господарство

Анотація

Розглянуто особливості формування ефективного механізму ціноутворення на продукт сфери послуг. Визначено чинники впливу на цінову політику підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення цінової політики з метою підвищення якості обслуговування споживачів.

Посилання

Бицко О. С. Особливості ціноутворення в туристичній галузі України / Бицко О. С. // Зовнішня торгівля: право та економіка. – 2007. – № 1. – С. 123–126.

Пуцентейло П. Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва : [навчальний посібник] / Пуцентейло П. Р. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 344 с.

Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика : [навч. посібник] / Дугіна С. І. – К. : КНЕУ, 2005. – 393 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-12-31

Як цитувати

Леонов, Я., & Завацька, Н. (2011). Ефективний механізм ціноутворення на продукт сфери послуг. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(27), 263–264. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/30394

Номер

Розділ

Статті