Роль і функції музичного супроводу на навчально-тренувальних заняттях: студентський погляд

Автор(и)

  • А. Х. Дейнеко Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • І. Г. Біленька Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

музичний супровід, навчально-тренувальне заняття, музична психотерапія, вольова регуляція, психоемоційний стан

Анотація

Спираючись на розробки нової парадигми освіти «Learning», автори звертають увагу на актуальність і багатофункціональність використання музичного супроводу на навчально-тренувальних заняттях у системі вищої освіти. За допомогою проведення пілотажного соціологічного дослідження серед студентів Харківської державної академії фізичної культури автори аналізують вплив музичного супроводу на психоемоційний стан, вольову регуляцію поведінки і рухову пам'ять (механізми запам'ятовування й пригадування) студентів-спортсменів.

Посилання

Беленькая И. Г. Музыкальная психотерапия в учебно-тренировочном процессе / И. Г. Беленькая / Слобожанський науково-спортивний вісник: зб. наук. ст. – Харків : ХДАФК, 2004. – С. 283–287.

Блаво Р. Исцеление музыкой / Р. Блаво. – Спб. : Питер, 2003.

Блинова О. А. Процесс музыкальной психотерапии: систематизация и описание основных форм работы / О. А. Блинова // Психологический журнал. – Москва, 1988.

Бурдье П. Система образования и система мышления: электронный ресурс / П. Бурдье. – Режим доступа: http://www.bourdieu.narod.ru.

Бюлль А. SPSS. Искусство обработки информации. Анализ статистических данных и восстановление скрытых закономерностей / А. Бюлль, П. Цёфель. – Москва-Санкт-Петербург-Киев, 2002. – 608 с.

Горбач А. Н. Нетрадиционные методы преподавания социологии: учебное пособие / А. Н. Горбач, И. Д. Ковалева, О. А. Редько, Ю. Г. Сорока. – Харьков, 2001. – 328 с.

Инглехарт Р. Постмодерн: меняющиеся ценности в изменяющемся обществе / Р. Инглехарт. – Полис, 1997. – № 4. – С. 12–24.

Петрушин В. И. Музыкальная психотерапия / В. И. Петрушин. – М. : Гуманитарное издательство, 2000.

Robert B. Bar. From teaching to learning – a new paradigm for undergraduate education / Bar Robert B., Tagg J. // Change. – 1995, November/December. – P. 13–25.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-04-30

Як цитувати

Дейнеко, А. Х., & Біленька, І. Г. (2011). Роль і функції музичного супроводу на навчально-тренувальних заняттях: студентський погляд. Слобожанський науково-спортивний вісник, (1), 17–20. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/35237

Номер

Розділ

Статті