Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітніх навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.013Ключові слова:
фізичне виховання, сучасні інноваційні технології, вчитель фізичної культури, загальноосвітні навчальні закладиАнотація
Мета: визначити відношення та ступінь готовності вчителів фізичної культури обласних загальноосвітніх навчальних закладів до використання інноваційних підходів у навчально-виховному процесі. Матеріал і методи: у дослідженні приймало участь 29 вчителів фізичної культури м. Ізюм та Ізюмського району Харківської області. Використовувались наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, опитування, математична статистика. Результати: встановлено позитивне ставлення вчителів фізичної культури обласних шкіл до інноваційних педагогічних підходів; визначено, що тільки близько 50% вчителів використовують їх у навчальному процесі. Виявлено, що більшість вчителів прагнуть збагатити свій педагогічний досвіт, але при цьому відчувають дефіцит науково-методичної літератури, спрямованої на підвищення рівня їх професійної майстерності. Висновки: визначено позитивне ставлення вчителів обласних загальноосвітніх шкіл до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, але вони виявились недостатньо підготовленими до інноваційної діяльності.
Посилання
Glazirіn D. D. Osnovi diferentsіyovanogo fіzichnogo vikhovannya [Basics differentiated physical education], Cherkasi, 2003, 351 p. (ukr)
Grinova T. І., Mulik K. V. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 1, pp. 22–27. (ukr)
Zheleznyak Yu. D. Teoriya i praktika fizicheskoy kultury [Theory and Practice of Physical Culture], 2006, vol. 4, pp. 9–12. (rus)
Krutsevich T. Yu. Upravleniye fizicheskim sostoyaniyem podrostkov v sisteme fizicheskogo vospitaniya : avtoref. d-ra nauk po FV i S [Managing physical condition of adolescents in the system of physical education : Doct. of science thesis], Kiyev, 2000, 44 p. (rus)
Krutsevich T. Yu. Metodichnі rekomendatsіі z kompleksnogo testuvannya fіzichnogo stanu shkolyarіv v umovakh fіzichnogo vikhovannya zagalnoosvіtnіy shkolі [Guidelines for Comprehensive testing physical condition of students in terms of physical education secondary school], Kiіv, 2006, 24 p. (ukr)
Krutsevich T. Yu., Balagіy O. L., Smolіus G. G., Andreyeva O. V. Metodichnі rekomendatsіі shchodo pіdvishchennya yefektivnostі rіznikh program fіzichnogo vikhovannya v shkolі, іkh zmіstu ta tekhnologіі realіzatsіі [Guidelines for improving the effectiveness of various programs of physical education at school, their content and technology implementation], Kyiv, 2006, 25 p. (ukr)
Moskalenko N. V. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lvіv, 2006, pp. 299–301. (ukr)
Moskalenko N. V., Lomako N. M. Іntegrovanі uroki v sistemі fіzichnogo vikhovannya dіtey molodshogo shkіlnogo vіku [Integrated lessons in the system of physical education of children of primary school age], 2007, 33 p. (ukr)
Moskalenko N. V. Sportivniy vіsnik Pridnіprov’ya [Sports Bulletin Dnieper], 2009, vol. 1, p. 19–22. (ukr)
Moskalenko N. V., Vlasyuk O. O., Stepanova V. V., Shiyan O. V. Іnnovatsіynі tekhnologіі u fіzichnomu vikhovannі shkolyarіv [Innovative technology in physical education students], Dnіpropetrovsk, 2011, 238 p. (ukr)
Muskharіna Yu. Yu., Babak V. V., Burov Yu. V., Chernobay S. O. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], 2013, vol. 12, pp. 47–52. (ukr)
Shmeleva Ye. A. Fizicheskaya kultura v shkole [Physical Culture in Schools], 2013, vol. 3, pp. 10–13. (rus)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Irina Maslyak) Масляк Ірина Павлівна, (Margarita Mameshina) Мамешина Маргарита Анатоліївна, (Vjacheslav Zhuk) Жук В’ячеслав Олександрович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.