Оцінювання змагальної діяльності хокеїстів високого класу на основі врахування групових моделей
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.015Ключові слова:
ігрове амплуа, модельні характеристики, техніко-тактичні дії, змагальна діяльність, коефіцієнт ефективностіАнотація
Мета: розробити механізм оцінювання змагальної діяльності хокеїстів високого класу на основі врахування групових модельних характеристик техніко-тактичних дій. Матеріал і методи: з метою розробки способу оцінювання ефективності змагальної діяльності, аналізувались данні хокеїстів високого класу, які приймали участь в матчах Континентальної хокейної ліги (КХЛ) у сезоні 2013–2014 н. р. Аналізувалась кількісно-якісні показники реалізації техніко-тактичних дій в матчах регулярної першості. методи: педагогічне спостереження, педагогічний аналіз і узагальнення передового досвіду, аналіз даних спеціальної науково-методичної літератури, аналіз даних Інтернет. Результати: розроблені модельні характеристики змагальної діяльності хокеїстів високого класу різного амплуа, які лягли в основу розробки способу оцінювання. Для визначення ефективності змагальної діяльності, рекомендовано враховувати ступень позитивного або негативного відхилення від середніх модельних характеристик. Оцінювання ефективності дій спортсмена, необхідно проводити на основі комплексного відхилення за всіма досліджуваними техніко-тактичними діями. Висновки: в результаті проведених досліджень розроблено спосіб оцінювання змагальної діяльності, який дозолив визначити ефективність гри спортсменів.
Посилання
Babushkin V. Z. Spetsializatsiya v sportivnykh igrakh [Specialization in sports games], Kiyev, 1991, 161 p. (rus)
Keller V. S. Sovremennaya sistema sportivnoy podgotovki [The modern system of sports training], Moscow, 1995, pp. 41–50. (rus)
Kozina Zh. L. Individualizatsiya podgotovki sportsmenov v igrovykh vidakh sporta [Individualization of training athletes in team sports], Kharkiv, 2009, 396 p. (rus)
Latyshkevich L. A., Vorobyev M. I., Bukhtiy L. G. Nauka v olimp. Sporte [Science at Olympia sport], 1997, vol. 2, pp. 13–16. (rus)
Mikhnov A. P. Naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kul'turi (fіzichna kul'tura і sport) [Scientific and pedagogical problems of physical culture (physical culture and sports)] 2014, Vol. 6, pp. 79–90.
Nyu Yunfey. Kamayev O. I. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2012, vol. 5(1), pp. 52–56. (rus)
Platonov V. N. Sistema podgotovki sportsmenov v olimpiyskom sporte: Obshchaya teoriya i yeye prakticheskiye prilozheniya [The system of training athletes in Olympic sports], Kyiv, 2004, 806 p. (rus)
Trninić S. Performance Evaluation Criteria/ S. Trninić, D. Dizdar // Coll. Antropol. – 24 (2000) 1 : 217–234.
Platonov V. N. El entrenamento deportivo. Teoria y Metodologia / V. N. Platonov. – Barcelona : Paidotribo, 1995. – 322 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Andrey Mikhnov) Міхнов Андрій Павлович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.