Проблеми відвідування занять з фізичного виховання студентами технічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.016Ключові слова:
студенти, мотиви, успішність, рухова активність, фізичне вихованняАнотація
Мета: вивчити актуальні аспекти мотивації відвідування занять з фізичного виховання студентів технічних спеціальностей і внести корективи у процес покращення якості викладання. Матеріал і методи: Під час дослідження використовували такі методи: загальнонаукові – аналіз, порівняння, узагальнення; соціологічні: анкетне опитування, бесіда; математико-статистичні. У дослідженні приймали участь студенти І–ІV курсів факультету інформаційно-комп’ютерних технологій Житомирського державного технологічного університету, усього 238 осіб. Результати: визначено тенденцію змін показників успішності з фізичного виховання та фізичної підготовки студентів факультету інформаційно-комп’ютерних технологій. Висновки: педагогічний експеримент підтвердив позитивний вплив занять з фізичного виховання студентів, при якому вибір їх змісту здійснюється на альтернативній основі у відповідності з особистими інтересами, потребами.
Посилання
Bіlіchenko O. O. Problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Problems of Physical Education and Sport], 2011, vol. 5, pp. 3–5. (ukr)
Griban G. P. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 2(40), pp. 67–71. dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-2.013 (ukr)
Gruzhevskiy V. O. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], 2014, vol. 2, pp. 20–24. (ukr)
Dzenzelyuk D. O. Naukovі zapiski kafedri pedagogіki [Scientific notes of the department of pedagogy], Kharkіv, 2014, Vip. XXXІV, pp. 81–87. (ukr)
Zemska N. O. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2012, vol. 5, iss. 1, pp. 26–30. (ukr)
Kіshchak O. S. Pedagogіka formuvannya tvorchoі osobistostі u vishchіy і zagalnoosvіtnіy shkolakh [Pedagogy forming a creative personality in higher and secondary schools], 2014, Vip. 34 (87), pp. 476–480. (ukr)
Krutsevich T., Podlesniy O. Teorіya і metodika fіzichnogo vikhovannya і sportu [Theory and Methodology of Physical Education and Sport], 2008, vol. 2, pp. 69–73. (ukr)
Kuznеtsova O. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lvіv, 2014, Vip. 14., T. 2, pp. 128–131. (ukr)
Pavlenko T. V. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], 2013, vol. 10, pp. 56–59. (ukr)
Pіlova S. G. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3, pp. 216–219. (ukr)
Sіrenko R. R. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], Kharkіv, 2006, vol. 4, pp. 161–163. (ukr)
Solovyev V. N. Professionalnoye obucheniye [Professional Learning], 2010, vol. 3, pp. 81–83. (rus)
Edge K., Khamsi K. International school partnerships as a vehicle for global education: student perspectives. Asia Pacific Journal of Education. 2012, vol. 32(4), pp. 455–472. doi:10.1080/02188791.2 012.739964.
Prusik Krzysztof, Prusik Katarzyna, Kozina Zh. L., Iermakov S. S. Features of physical development, physical preparedness and functional state of boys and girls – students of Polish higher educational establishments // Physical Education of Students, 2013, vol. 1, pp. 54–61. doi:10.6084/m9.figshar. 96415.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Vladymyr Petrenko) Петренко Володимир Іванович, (Ivan Petrenko) Петренко Іван Іванович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.