Організаційно-методичні умови формування мотивації студенток заочної форми навчання педагогічних спеціальностей до професійно-прикладної фізичної підготовки

Автор(и)

  • (Victorya Tsybul’ska) Цибульська Вікторія Вікторівна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-5781-3358

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.023

Ключові слова:

студентки, педагогічні спеціальності, емпатія, професійно-прикладна фізична підготовленість, мотивація

Анотація

Мета: розробити організаційно-методичні умови формування мотивації студентів та визначити їх ефективність. Матеріали і методи: дослідження проводилось зі студентками ІІІ курсу заочного відділення факультету початкової освіти (53 особи). Використовувались наступні методи: тестування теоретичних знань, рухові тести, експрес-метод оцінки фізичного здоров’я (Г. Л. Апанасенка), психологічні методи: мотивація навчання (Т. І. Ільїна), мотивація до успіху (Т. Елерс), експрес-діагностика емпатії (І. М. Юсупова), методи математичної статистики. Результати: виявлено фактори, які негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студенток заочного відділення факультету початкової освіти. Висновки: запропоновані організаційно-методичні умови активізації самостійної діяльності студентів заочної форми навчання є основою для підвищення мотивації до самостійного вивчення навчально-методичної літератури, підвищення рівня теоретичних знань у галузі фізичного виховання, підвищення рівня рухової активності за допомогою різних форм систематичних занять фізичними вправами.

Посилання

Derzhavnі vimogi do navchalnikh program z fіzichnogo vikhovannya v sistemі osvіti [State requirements for training programs in physical education in education], Access mode : http://www.uazakon.com/document71/inx71134.htm. (ukr)

Vilenskiy M. Ya., Solovyev G. M. Fizicheskaya kultura: vospitaniye, obrazovaniye, trenirovka [Physical education: education, education and training], 2001, vol. 3, pp. 2–7. (rus)

lchenko F. І Teoretiko-metodichnі problemi vikhovannya dіtey ta uchnіvskoі molodі [Theoretical and methodological problems of education of children and youth], 2011, vol. 15, book 1, pp. 431–438. (ukr)

Kovalіv O. V. Vіsnik Chernіgіvskogo derzhavnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі T. G. Shevchenka [Journal of Chernihiv State Pedagogical University named after Taras Shevchenko], Vol. 102, T. 2, Chernіgіv, 2012, p. 373. (ukr)

Marchenko O. Yu. Formuvannya tsіnnіsnikh kategorіy osobistoі fіzichnoі kulturi u studentskoі molodі : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Formation of value categories of personal physical training in university students : PdD thesis], Dnіpropetrovsk, 2010, 20 p. (ukr)

Raеvskiy R. T., Khalaydzhі S. V. Profesіyno-prikladna fіzichna pіdgotovka studentіv yenergetichnikh spetsіalnostey [Professionally applied physical energy majors prepare students], Odesa, 2006, 132 p. (ukr)

Raеvskiy R. T., Tretyakov M. O., Kanіshevskiy S. M. Fіzichne vikhovannya: Navchalna programma dlya vishchikh navchalnikh zakladіv Ukraіni III–IV rіvnіv akreditatsіі [Physical Education: Training program for higher education in Ukraine III-IV accreditation levels], Kyiv, 2003, 44 p. (ukr)

Shiyan B. M. Teoretiko-metodichnі osnovi pіdgotovki vchitelіv fіzichnogo vikhovannya v pedagogіchnikh navchalnikh zakladakh : avtoref. dis. dokt. ped. nauk [Theoretical and methodological bases for training teachers of physical education in teacher training institutions : Doct. of. Sci. Thesis], Kyiv, 1997, 50 p. (ukr)

IrhinVladimir, Irhina Irina. Genesisofhealth – orientedphysical cultureat schools of Russia (theendofthe XIX century – the 80s oftheXIX century) / VladimirIrhin, IrinaIrhina // Sport Logia/ 2011,vol/7 (2), pp. 169–176.

Mesica Vanes. Identifying Country-Specific Cultures of Physics Education: A differentialitem function in approach / Mesica Vanes. International Journal of Science Education. 2012, vol. 34 (16), pp. 2483–2500.

Trninic M. Development. Management Model of elite athletes in team sports games / M. Trninic, S. Trninic, V.Papic // Collegium Antropologicum. – 2009, vol. 33 (2), pp. 363–372.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-31

Як цитувати

Цибульська Вікторія Вікторівна (Victorya T. (2014). Організаційно-методичні умови формування мотивації студенток заочної форми навчання педагогічних спеціальностей до професійно-прикладної фізичної підготовки. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6(44), 120–125. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.023

Номер

Розділ

Статті