Організаційно-методичні умови формування мотивації студенток заочної форми навчання педагогічних спеціальностей до професійно-прикладної фізичної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-6.023Ключові слова:
студентки, педагогічні спеціальності, емпатія, професійно-прикладна фізична підготовленість, мотиваціяАнотація
Мета: розробити організаційно-методичні умови формування мотивації студентів та визначити їх ефективність. Матеріали і методи: дослідження проводилось зі студентками ІІІ курсу заочного відділення факультету початкової освіти (53 особи). Використовувались наступні методи: тестування теоретичних знань, рухові тести, експрес-метод оцінки фізичного здоров’я (Г. Л. Апанасенка), психологічні методи: мотивація навчання (Т. І. Ільїна), мотивація до успіху (Т. Елерс), експрес-діагностика емпатії (І. М. Юсупова), методи математичної статистики. Результати: виявлено фактори, які негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студенток заочного відділення факультету початкової освіти. Висновки: запропоновані організаційно-методичні умови активізації самостійної діяльності студентів заочної форми навчання є основою для підвищення мотивації до самостійного вивчення навчально-методичної літератури, підвищення рівня теоретичних знань у галузі фізичного виховання, підвищення рівня рухової активності за допомогою різних форм систематичних занять фізичними вправами.
Посилання
Derzhavnі vimogi do navchalnikh program z fіzichnogo vikhovannya v sistemі osvіti [State requirements for training programs in physical education in education], Access mode : http://www.uazakon.com/document71/inx71134.htm. (ukr)
Vilenskiy M. Ya., Solovyev G. M. Fizicheskaya kultura: vospitaniye, obrazovaniye, trenirovka [Physical education: education, education and training], 2001, vol. 3, pp. 2–7. (rus)
lchenko F. І Teoretiko-metodichnі problemi vikhovannya dіtey ta uchnіvskoі molodі [Theoretical and methodological problems of education of children and youth], 2011, vol. 15, book 1, pp. 431–438. (ukr)
Kovalіv O. V. Vіsnik Chernіgіvskogo derzhavnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі T. G. Shevchenka [Journal of Chernihiv State Pedagogical University named after Taras Shevchenko], Vol. 102, T. 2, Chernіgіv, 2012, p. 373. (ukr)
Marchenko O. Yu. Formuvannya tsіnnіsnikh kategorіy osobistoі fіzichnoі kulturi u studentskoі molodі : avtoref. kand. nauk z fіz. vikh. і sportu [Formation of value categories of personal physical training in university students : PdD thesis], Dnіpropetrovsk, 2010, 20 p. (ukr)
Raеvskiy R. T., Khalaydzhі S. V. Profesіyno-prikladna fіzichna pіdgotovka studentіv yenergetichnikh spetsіalnostey [Professionally applied physical energy majors prepare students], Odesa, 2006, 132 p. (ukr)
Raеvskiy R. T., Tretyakov M. O., Kanіshevskiy S. M. Fіzichne vikhovannya: Navchalna programma dlya vishchikh navchalnikh zakladіv Ukraіni III–IV rіvnіv akreditatsіі [Physical Education: Training program for higher education in Ukraine III-IV accreditation levels], Kyiv, 2003, 44 p. (ukr)
Shiyan B. M. Teoretiko-metodichnі osnovi pіdgotovki vchitelіv fіzichnogo vikhovannya v pedagogіchnikh navchalnikh zakladakh : avtoref. dis. dokt. ped. nauk [Theoretical and methodological bases for training teachers of physical education in teacher training institutions : Doct. of. Sci. Thesis], Kyiv, 1997, 50 p. (ukr)
IrhinVladimir, Irhina Irina. Genesisofhealth – orientedphysical cultureat schools of Russia (theendofthe XIX century – the 80s oftheXIX century) / VladimirIrhin, IrinaIrhina // Sport Logia/ 2011,vol/7 (2), pp. 169–176.
Mesica Vanes. Identifying Country-Specific Cultures of Physics Education: A differentialitem function in approach / Mesica Vanes. International Journal of Science Education. 2012, vol. 34 (16), pp. 2483–2500.
Trninic M. Development. Management Model of elite athletes in team sports games / M. Trninic, S. Trninic, V.Papic // Collegium Antropologicum. – 2009, vol. 33 (2), pp. 363–372.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Victorya Tsybul’ska) Цибульська Вікторія Вікторівна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.